• Mijn mobiel gaat volgens mij een beetje stuk.
    Ik heb deze telefoon nu ongeveer 1 en een kwart jaar. Alleen sommige mensen kunnen mij plotseling niet meer sms'en (nee ik heb niemand op de blokkeer lijst gezet) en 2 knopje doen het opeens niet meer.
    Dus het word hoog tijd voor een nieuwe maar die wil ik niet want ik ben gehecht aan deze, (cat)

    BTW, de 2 knopjes die het niet meer doen is het onluckknopje (ik kan hem via een andere manier nog wel onlucken) en het middelste knopje waar je over al een keer mee terug kan.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 22:41 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Neem je toch gewoon dezelfde weer


    -

    Awh, ik weet hoe het voelt, haha.
    Een grote barst in het scherm waardoor ik niks kan lezen, etc, maar er staan zoveel foto's op, en ik ben er zo aan gehecht, tja ;D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Die heb ik ook en hij doet het nog geweldig. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Die heb ik ook en hij doet het nog geweldig. (cat)


    bij mij niet meer ;'(


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb je geen garantie meer op je gsm?
    Dat duurt toch meestal 2 jaar?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tricia schreef:
    (...)

    bij mij niet meer ;'(

    Wat heb je ermee gedaan dan? :'D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 22:50 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Chapstick schreef:
    Heb je geen garantie meer op je gsm?
    Dat duurt toch meestal 2 jaar?


    Nee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Wat heb je ermee gedaan dan? xD


    Ik heb hem toen ik hem net had een keer op het asfalt laten vallen(dat ik als bijna een jaar terug) toen was er een hoekje uit voor de rest heb ik hem bijna nooit laten vallen en nu doet hij raar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    EDIT: Nu doet alleen het rode knopje het nog.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    EDIT: Nu doet alleen het rode knopje het nog.


    Ok, dat is wel vet balen!
    Anders koop je toch gewoon dezelfde x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb dezelfde gsm als jou, en bij mij reageert het scherm soms gewoon niet meer. Dan gaat hij precies ene eigen leventje leiden of zo :D
    Maar je kan toch ook gewoon dezelfde opnieuw kopen?


    Don't dream your life, but live your dream

    Je kan weer precies dezelfde kopen.
    Als je hem niet weg wil doen omdat er leuke foto's enz. opstaan, dan moet je het achterkantje even openmaken en kijken of je er een geheugenkaartje in hebt zitten. Dit is niet je sim-kaartje maar een ander kaartje. Ik heb zelf geen corby dus ik weet niet helemaal waar die zit, maar hij is er wel.
    Dat geheugenkaartje zou je in je nieuwe telefoon kunnen doen, en dan zouden alle foto's en andere dingen die op dat kaartje waren opgeslagen meegenomen worden naar je volgende telefoon.

    Anders moet je zo'n kaartje kopen (Mediamarkt, en telecomwinkels) en in je oude telefoon stoppen. Daarna moet je de foto's op dat kaartje opslaan en hetzelfde doen als hierboven.

    Je kan ook alle dingen gewoon op je computer zetten.

    En verder, behalve de dingen die erop staan is het toch maar een telefoon? Je kan toch ook gewoon precies dezelfde halen?


    Check out my real profile: ImTheWolf

    Wauw! dat is bij mij ook. Mijn mobiel heb ik al bijna twee jaar. En hij is eigenlijk stuk. Maar kan nog gebruiken. Bij mijn mobiel doet dat terugg-knopje niet. Dan moet ik op dat rode knopje drukken, zodat het weggaa. Dat wis knopje 'C' doet het niet. Als ik sms en ik maak een fout, dan moet ik dus op dat knop drukken. Dus.. en als dat niet werkt op dat rode. En moet ik helemaal opnieuw beginnen. O ja en bellen gaat ook moeilijk. Groene knopje doet het niet. Moet naar 'opties' en dan bellen. En dat gaat ook nog een beetje moeilijk, want onder dat terug knopje zit 'Contacten'. Dus ja, IK HEB EEN MOBIEL NODIG! EEN NIEUWE!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Gewoon een nieuwe kopen, klaar. Net zo simpel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik heb die in blackberry style


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik