• Hieronder staat de link van de volledige scene -uit HP 6- hoe dat Harry Draco verwond. Tell me what you think about it! (flower)
    Potter, I gonna kick your ass if you touch Draco ever again :@
    Ik moet altijd traantjes laten bij die scène (huil)

    http://www.youtube.com/watch?v=YQhWD130NyU&feature=related


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    weet je hoe dat heet....
    au pijnlijk:S


    Shoganai i ne~

    PUKKELxDING schreef:
    Wat gebeurt er nou? Wat is er met die Katie? En wat heeft Draco gedaan dan?


    Draco maakt een kleine psychologische worsteling door omdat Heer van het Duister hem de opdracht heeft gegeven om Perkamentus te vermoorden. Hij heeft hem die missie gegeven omdat Lucius heeft gefaald met die profetie in HP 5. Maar blijkbaar vind iedereen hier Draco een klootzak :S En hij had dus Katie een ketting gegeven die vervloekt was, ze zou die eigenlijk aan Perkamentus moeten gegeven hebben omdat hem zo te vermoorden maar dat domme kalf heeft dat dus zelf opgemaakt (ja, het is haar eigenlijk fout dus dat ze in de ziekenzaal is beland) Draco heeft dus helemaal niets gedaan (flower)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Draco maakt een kleine psychologische worsteling door omdat Heer van het Duister hem de opdracht heeft gegeven om Perkamentus te vermoorden. Hij heeft hem die missie gegeven omdat Lucius heeft gefaald met die profetie in HP 5. Maar blijkbaar vind iedereen hier Draco een klootzak :S En hij had dus Katie een ketting gegeven die vervloekt was, ze zou die eigenlijk aan Perkamentus moeten gegeven hebben omdat hem zo te vermoorden maar dat domme kalf heeft dat dus zelf opgemaakt (ja, het is haar eigenlijk fout dus dat ze in de ziekenzaal is beland) Draco heeft dus helemaal niets gedaan (flower)
    Aaaah kijk. Dan moet 'ie ook niet in de pack van Voldemort gaan zitten he =3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Aaaah kijk. Dan moet 'ie ook niet in de pack van Voldemort gaan zitten he =3


    Hij was verplicht omdat zijn vader Lucius had gefaald en dus nu in Azkaban zit. In feite is Draco niet sterk genoeg mentaal om hem te vermoorden, maar Voldemort wist dat, hij wou Lucius kraken op deze manier. Zoals elke papa ziet hij zijn zoontje doodgraag (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Snape, Snape, Snape!

    - en ik vind het best wel zielig voor Draco, ook wat je leest in deel 7.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Hij was verplicht omdat zijn vader Lucius had gefaald en dus nu in Azkaban zit. In feite is Draco niet sterk genoeg mentaal om hem te vermoorden, maar Voldemort wist dat, hij wou Lucius kraken op deze manier. Zoals elke papa ziet hij zijn zoontje doodgraag (:
    Aaaaah wat gemeen! Waarom is hij zo slecht :(?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Aaaaah wat gemeen! Waarom is hij zo slecht :(?


    Geen idee, die man heeft geen gevoelens :S


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    PUKKELxDING schreef:
    Wat gebeurt er nou? Wat is er met die Katie? En wat heeft Draco gedaan dan?


    Draco heeft de zwerkbalspeelster van Griffoendor Katja bel behekst met een ketting die voor perkie was bedoeld x]
    Kijk maar naar deel 6 van HP x]


    =

    Deel 6 is het enigste deel dat ik niet heb gezien :P


    Life is hard and then we die

    Carcass schreef:
    Aaah. Waaarom Draco pijn doen?!
    Hij's een sexy beast.


    (Be)lieve in (you)rself

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Geen idee, die man heeft geen gevoelens :S


    hij had geen keus hij was in paniek >.>


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    hij had geen keus hij was in paniek >.>


    Ik heb het over Voldemort (flower)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    PUKKELxDING schreef:
    Deel 6 is het enigste deel dat ik niet heb gezien :P


    Da's wel een gigantisch gat in uw cultuur :P


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Ik heb het over Voldemort (flower)


    Oh haha okej x]
    uurlijk heeft voldie geen gevoelens x]


    =

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Da's wel een gigantisch gat in uw cultuur :P
    :$


    Life is hard and then we die