• Dancers are the messengers of God • Cesc & Gerard
    El Clàsico wordt dit jaar ruw onderbroken door een stel streetdancers. Núria en haar danscrew zetten Camp Nou volledig op zijn kop! Ze nemen binnenkort deel aan de grootste streetdance competie van Spanje en ze willen iedereen van hun crew laten horen. De wedstrijd wordt tijdelijk afgelast en Núria en haar vrienden moeten vluchten voor de politie. De crew valt uit elkaar en Núria wordt opgepakt door de politie. Pep Guardiola, trainer van FC Barcelona gaat naar het politiegebouw en zegt dat Núria zijn dochter is. Ze mag terug weg uit het politiekantoor en Pep Guardiola neemt haar mee naar huis. Daar sluit hij een deal met Núria, die op zoek is naar een plek waar ze met haar danscrew kan oefenen. Núria mag een zaal in het Camp Nou gebouw gebruiken, gratis, als ze een deel van zijn spelers in haar groep verwerkt.
    Als het nieuws uitlekt dat FC Barcelona deelneemt aan een streetdancejam deelnemen besluiten meerdere voetbalteams zich een danscrew aan te schaffen. Dat doet ook Arsenal FC. Onder leiding van de dochter van Arséne Wenger neemt hun danscrew deel aan de dansjam. Het wordt een pijnlijk weerzien voor beide teams..
    'Hope is our road, victory our destiny.'


    Rollen:
          Dancing Guns - Arsenal
    - Drie meisjescrewleden
    - Drie jongenscrewleden

          Bailando Blaugrana - Barça
    - Vier meisjescrewleden
    - Twee jongenscrewleden
    - Vriendje van Núria
    BURRITO


    Informatie:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Thuissituatie:
    Karakter: Uitgebreid
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Hobbys':
    Relaties: (geen relaties met voetballers)
    Extra's:

    Marjolien & Lynn zouden het oprijs stellen moesten er ook mannenrollen worden ingevuld..

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 21:05 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Olaya schreef:
    hebben jullie nog rollen nodig? ;$
    want ik zie dit rollentopic nu pas ;$
    Ik niet echt want ik heb mijn eigen crew al uitgevonden omdat niemand reageerde. Misschien dat Marjolien nog iemand kan gebruiken.. Moet je effe aan haar vragen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.