• De stelling van vandaag luidt:
    In december 2012 vergaat de wereld.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als dat enkel gebasseerd is op de maya kalender dan heb ik maar een ding te zeggen. Nee eigenlijk twee. "Oneens, en mensen kunnen zoooooo dom en hersenloos zijn *___* dat ze zelfs zoiets als die mayacalender niet begrijpen terwijl dat zo overduidelijk is.


    Wie du mir, so ich dir.

    Eens, waarom is om prive redenen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nee, ik weiger dat te geloven (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nope, ik geloof dat we hier nog miljoenenjaren kunnen leven op deze ronde grote planeet :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ze voorspellen wél dat er in het voorjaar van 2012 een ster implodeert en een supernova wordt, zodat wij 2 weken lang 2 zonnen hebben. ;3


    It's time to be happy again.

    Hmm ik weet eigenlijk niet of ik het eens of niet eens ben.
    Ik heb hier een programma over gezien. En alle oude beschaafheden hadden allemaal dezelfde datum voor het einde van de wereld. Volgens mij was dat 2021?
    Maargoed ik zie het dan wel. Het maakt mij neit zoveel uit(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ach, ik zie wel. En als het zo is, is iedereen die ik ken toch ook dood.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Oneens.
    Volgens mij is de kans dat de wereld morgen vergaat net zo groot als dat die in 2012 vergaat. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Tricia schreef:
    Denk het niet. Ooit vergaat de wereld maar dan denk ik niet. Als het wel zo is dan zorg ik dat ik een van de eerste ben die dood is zo dat ik de ellende niet meer mee hoeft te maken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het was een rekenfout,het moest 2021 zijn, en dan zijn we toch al dood(de meeste dan)


    I´m nothing special.

    Nee. In 2061 (A)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 10:30 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Kikkeli schreef:
    neeeeeeeeeee-heeee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik hoop het niet.

    Dan kom ik erachter dat ik mijn leven heb vergooid aan school.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Tricia schreef:
    Denk het niet. Ooit vergaat de wereld maar dan denk ik niet. Als het wel zo is dan zorg ik dat ik een van de eerste ben die dood is zo dat ik de ellende niet meer mee hoeft te maken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Rousseau schreef:
    Het was een rekenfout,het moest 2021 zijn, en dan zijn we toch al dood(de meeste dan)

    IK NIET! ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse