• De stelling van vandaag luidt:
    In december 2012 vergaat de wereld.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wanneer dat de wereld vergaat hebben we volledig zelf in handen. Volgens mij kan de wereld best in 2012 vergaan maar dat ligt dan in onze handen. We kunnen als we stoppen met rotzooien met de natuur evengoed nog duizende jaren hebben.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ja en in 2000 ook dus nee ik geloof het niet.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Is al teniet geblazen. Dat moet al 2036 worden want dan slaat er een of andere komeet in die iets van 1000 atoombommen is. dus gelijk aan de hele wereld is wegeblazen en er moet dan een woestijn onstaan tergrote van frankrijk xD


    Love sheds light one the darkest of times

    ik denk van niet, en ik hoop van niet.
    als het zo is zien we het dan wel.

    Dat zeiden ze in 2006 ook over 2009,, nou daaag!


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Dat zien we wel in 2012, ik maak me er niet zo'n druk om.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Oneens.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oneens, om drie redenen:
    1) Het was een rekenfout van de deskundigen. Het (wat het dan ook mag zijn) gebeurt niet op 21 december 2012, maar ergens in 2100 of zo. Wij zullen het dus niet meemaken, maar onze kinderen of kleinkinderen wel.
    2) Volgens de Maya's vergaat de wereld niet, maar de wereld zoals wij hem kennen. Doemdenkers hebben hun voorspellingen verdraaid en ervan gemaakt dat het het einde van de wereld zal zijn, maar dat is verkeerd geïnterpreteerd. Nu hebben ze de rest van de wereld ermee aangestoken. Mijn geschiedenislerares heeft er eens een hele les aan besteed, en ze heeft ons verteld dat er zoveel tijdvakken ofzoiets in hun kalender zitten, en dat in 2012, of voor hetzelfde geldt ergens in 2100, slechts een nieuwe periode begint. Ik denk wel degelijk dat er iets gaat veranderen, maar niet iets in de wereld. Ik denk eerder... in onze gedachten.
    3) In 2000 zou de wereld ook vergaan, maar volgens mij is dat niet gebeurd (:
    En toch voorspel ik dat volgend jaar een rampjaar gaat worden, omdat veel mensen bang worden en gaan demonstreren enzo (nerd).
    Ik geloof zeer zeker wel dat de Maya's zulke dingen kunnen voorspellen, maar aangezien hun woorden zo vaak verkeerd vertaald zijn geloof ik niet al de vertalingen. Veel mensen zeggen ook dat we het er zelf naar maken door alle fossiele brandstoffen en dergelijke die we opmaken, maar dat denk ik niet. We versnellen het natuurlijke proces misschien een beetje en natuurlijk zal er ooit een tekort komen aan brandstoffen, misschien wel erg binnenkort, maar tegen die tijd hebben we wel wat anders verzonnen. Misschien voorspellen die Maya's wel gewoon een nieuwe ijstijd, want ik denk dat die er binnenkort wel aan zit te komen. Volgens de natuurlijke processen van de aarde, dus eigenlijk is er geen reden om je druk te maken. (:
    Dat was wat ik erover zeggen wou. Wat een lange reactie o.O Maar het is ook een geweldige stelling (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    Misschien voorspellen die Maya's wel gewoon een nieuwe ijstijd, want ik denk dat die er binnenkort wel aan zit te komen. Volgens de natuurlijke processen van de aarde, dus eigenlijk is er geen reden om je druk te maken. (:


    Heb jij naar Lamballais zitten luisteren vrijdag ofseeuw?(nerd)

    Ik weet het niet. Ik weet niet meer wat ik moet geloven, ik zie het wel.
    Maar ik hoop het niet. Ik wou nog iets meer met m'n leven gaan doen dan alleen school.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 22:43 ]


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Nee, de wereld zal wel ooit vergaan maar dat kunnen wij niet voorspellen.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    natuurlijk.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    eerst geloofde ik heel erg van wel nu is het minder geworden en trouwens het kan altijd gebeuren ook nu ='


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik mag toch open van niet.


    Who thinks sunshine brings happiness, has never danced in the rain.

    Zien we dan wel weer toch :'D

    Arrow schreef:
    Oneens, om drie redenen:
    1) Het was een rekenfout van de deskundigen. Het (wat het dan ook mag zijn) gebeurt niet op 21 december 2012, maar ergens in 2100 of zo. Wij zullen het dus niet meemaken, maar onze kinderen of kleinkinderen wel.
    2) Volgens de Maya's vergaat de wereld niet, maar de wereld zoals wij hem kennen. Doemdenkers hebben hun voorspellingen verdraaid en ervan gemaakt dat het het einde van de wereld zal zijn, maar dat is verkeerd geïnterpreteerd. Nu hebben ze de rest van de wereld ermee aangestoken. Mijn geschiedenislerares heeft er eens een hele les aan besteed, en ze heeft ons verteld dat er zoveel tijdvakken ofzoiets in hun kalender zitten, en dat in 2012, of voor hetzelfde geldt ergens in 2100, slechts een nieuwe periode begint. Ik denk wel degelijk dat er iets gaat veranderen, maar niet iets in de wereld. Ik denk eerder... in onze gedachten.
    3) In 2000 zou de wereld ook vergaan, maar volgens mij is dat niet gebeurd (:
    En toch voorspel ik dat volgend jaar een rampjaar gaat worden, omdat veel mensen bang worden en gaan demonstreren enzo (nerd).
    Ik geloof zeer zeker wel dat de Maya's zulke dingen kunnen voorspellen, maar aangezien hun woorden zo vaak verkeerd vertaald zijn geloof ik niet al de vertalingen. Veel mensen zeggen ook dat we het er zelf naar maken door alle fossiele brandstoffen en dergelijke die we opmaken, maar dat denk ik niet. We versnellen het natuurlijke proces misschien een beetje en natuurlijk zal er ooit een tekort komen aan brandstoffen, misschien wel erg binnenkort, maar tegen die tijd hebben we wel wat anders verzonnen. Misschien voorspellen die Maya's wel gewoon een nieuwe ijstijd, want ik denk dat die er binnenkort wel aan zit te komen. Volgens de natuurlijke processen van de aarde, dus eigenlijk is er geen reden om je druk te maken. (:
    Dat was wat ik erover zeggen wou. Wat een lange reactie o.O Maar het is ook een geweldige stelling (:

    Volgens het broeikaseffect warmt de Aarde stilaan op, dus een ijstijd lijkt me best onlogisch. Hoe zou die er komen trouwens? :') We gaan slapen en de volgende nacht ligt alles onder 10 meter ijs?
    Als het non-stop zou sneeuwen zet je gwn een verwarming buiten en alles zal wel langzaamaan smelten. Tegenwoordig kunnen ze zoveel...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.