• Hoi [:
    Ik heb misschien vanavond een feest in mijn huis, en dan word er ook altijd wel gedronken enzo en dom gelult en gedanst. Maar wat doen jullie eigenlijk als jullie een feest hebben, daar was ik wel nieuwschierig naar. En dan heb ik het niet over een kinderfeestje, maar echt een feest met drank en 16+ enz. So, tell me [:

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 11:58 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Normaal nodig ik met m'n verjaardag m'n 7 beste vriendinnen uit en kijken we een film of spelen we spelletjes als hints :'DDD

    Dit jaar gaan we wel een groot feest geven, maar ik weet niet wat we gaan doen naast dansen en zo :'D Dus ja :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leprechaun schreef:
    Normaal nodig ik met m'n verjaardag m'n 7 beste vriendinnen uit en kijken we een film of spelen we spelletjes als hints :'DDD

    Dit jaar gaan we wel een groot feest geven, maar ik weet niet wat we gaan doen naast dansen en zo :'D Dus ja :Y)

    Ah, ook leuk :3
    Wij spelen meestal van die drank spelletjes x)( nee ben heus geen alcoholist hou gewoon op z'n tijd van lekker feesten met drank [: )


    Sometimes it's best not to care.

    De vorige keer dat ik een feest gaf eeeh; mensen gingen wiet in mijn huis roken, mensen gingen buiten staan janken, de muziek te hard aanzetten, met borrelnoten smijten, drinken, kiwi's eten, drankspelletjes doen, tv kijken, kotsen, nog meer kotsen, proberen allemaal iemand te hosselen, weglopen, elkaars gezicht onder de mayonaise smeren, filosofisch denken, iemand een pijpbeurt geven bij de bibliotheek -lol-, en ergens in een auto slapen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    De vorige keer dat ik een feest gaf eeeh; mensen gingen wiet in mijn huis roken, mensen gingen buiten staan janken, de muziek te hard aanzetten, met borrelnoten smijten, drinken, kiwi's eten, drankspelletjes doen, tv kijken, kotsen, nog meer kotsen, proberen allemaal iemand te hosselen, weglopen, elkaars gezicht onder de mayonaise smeren, filosofisch denken, iemand een pijpbeurt geven bij de bibliotheek -lol-, en ergens in een auto slapen.

    geniaal xD
    maar ik zou t echt niet weten nee (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben 13 en mijn ouders hebben verboden OOIT een feest te gaan houden in huis. een logee mag er niet eens komen -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MissWanda schreef:
    Ik ben 13 en mijn ouders hebben verboden OOIT een feest te gaan houden in huis. een logee mag er niet eens komen -.-'

    Awh ]: Dat is best balen. Meestal zijn ouders bang dat er dingen gesloopt worden, bewijs ze gewoon dat dat niet zal gebeuren ofzo. x)


    Sometimes it's best not to care.

    Ruocco schreef:
    De vorige keer dat ik een feest gaf eeeh; mensen gingen wiet in mijn huis roken, mensen gingen buiten staan janken, de muziek te hard aanzetten, met borrelnoten smijten, drinken, kiwi's eten, drankspelletjes doen, tv kijken, kotsen, nog meer kotsen, proberen allemaal iemand te hosselen, weglopen, elkaars gezicht onder de mayonaise smeren, filosofisch denken, iemand een pijpbeurt geven bij de bibliotheek -lol-, en ergens in een auto slapen.

    Geweldig!!:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)
    Geweldig!!:Y)

    Ja totdat ik het op mocht gaan ruimen XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    (...)
    Ja totdat ik het op mocht gaan ruimen XD

    Wahaha, ja dat is echt k*t. Ik had dat ook bij mij in huis, er was zo mega veel bier gedronken, maar er is ook zoveel bier omgegooit over de tafel heen, op de vloer maarja als je al best wel ver heen bent heb je er geen erg in, maar toen laat in de nacht toen iedereen weg ging, behalve mijn vriend en ik, keek ik naar die tafel en wou ik het gaan opruimen, maar ik was zo dronken dat ik alles liet vallen ¬¬ Héél slim. Dus toen ben ik maar mijn bed in gegaan en heb het mijn moeder laten opruimen de volgende dag :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)
    Wahaha, ja dat is echt k*t. Ik had dat ook bij mij in huis, er was zo mega veel bier gedronken, maar er is ook zoveel bier omgegooit over de tafel heen, op de vloer maarja als je al best wel ver heen bent heb je er geen erg in, maar toen laat in de nacht toen iedereen weg ging, behalve mijn vriend en ik, keek ik naar die tafel en wou ik het gaan opruimen, maar ik was zo dronken dat ik alles liet vallen ¬¬ Héél slim. Dus toen ben ik maar mijn bed in gegaan en heb het mijn moeder laten opruimen de volgende dag :Y)

    Hahaha, lekker dan XD Bij mij bleef de helft slapen, en zo'n meisje wat niet kon slapen ging om 6 uur ineens alles lopen opruimen ofzo, dus dat scheelde al vet veel :'D En m'n ma zei zo tegen mij: 'Ja jij kan toch niet opruimen' en ging vervolgens zelf de helft opruimen haha XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dan gaan we naar iemands huis, terwijl we dansen en drinken :'D
    Oh, en er is altijd een waterpijp aanwezig!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 12:42 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Hetzelfde als jij denk ik 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben 14 dus ik ga niet dronken worden xd
    Maar ik drink wel eens een glaasje, maar niet meer.

    En ik dans de hele avond, leuke jongens kijken, en kletsen met vriendinnen.
    (;


    Me so good.

    Ruocco schreef:
    (...)
    Hahaha, lekker dan XD Bij mij bleef de helft slapen, en zo'n meisje wat niet kon slapen ging om 6 uur ineens alles lopen opruimen ofzo, dus dat scheelde al vet veel :'D En m'n ma zei zo tegen mij: 'Ja jij kan toch niet opruimen' en ging vervolgens zelf de helft opruimen haha XD

    Wahahaa, ja nou ik had eeen keer ook met een feest in mijn huis dat twee vrienden van mij bleven slapen op de bank, en ik en me vriend ging boven slapen. Word ik wakker, moest naar de wc dus ik loop naar beneden is het zooo mega koud binnen, zijn die twee gewoon weg gegaan snachts en hebben ze alle deuren open laten staan, zelfs de achter deur en hek stond allemaal open. Wat was ik blij dat ik nog wakker werd in mijn eigen bed x) Ik kon wel gestolen worden:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Leprechaun schreef:
    Normaal nodig ik met m'n verjaardag m'n 7 beste vriendinnen uit en kijken we een film of spelen we spelletjes als hints :'DDD

    Dit jaar gaan we wel een groot feest geven, maar ik weet niet wat we gaan doen naast dansen en zo :'D Dus ja :Y)


    SAME HERE.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 15:29 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.