• Ten eerste wil ik al zeggen dat Q ongebruiksvriendelijk is voor mac-gebruikers.
    Waarom? Op mijn toetsenbord staan deze twee knopjes niet [ ] (die zullen wel ergens te vinden zijn maar ik heb geen zin te zoeken)
    Wat natuurlijk leidt naar mijn 'probleem'
    Bij gedichten en soms ook gewoon bij stories zet ik mijn foto's erbij adhv de

    code.
    Maar nu er geen knopje staat om dat te zetten, moet ik altijd op iets anders duwen, bv [url ][ /url] en die url dan vervangen door img.
    Dit is natuurlijk héél erg onhandig en vervelend.
    Dus zou het niet makkelijk zijn als er zo'n knopje kwam, om het racisme tegen mac-gebruikers weg te werken hier. ;d
    en jaja, natuurlijk zullen er mensen zijn van het principe, 'vind ik niet nodig'
    gtfo, jullie hebben dan geen mac en zitten dan ook niet met dat probleem. (:
    Oh hi, ik heb gegoogled, ik kan die toetsencombinaties niet maken met mijn computer. [/url]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:26 ]

    Andromeda schreef:
    Ten eerste wil ik al zeggen dat Q ongebruiksvriendelijk is voor mac-gebruikers.
    Waarom? Op mijn toetsenbord staan deze twee knopjes niet [ ] (die zullen wel ergens te vinden zijn maar ik heb geen zin te zoeken)
    Wat natuurlijk leidt naar mijn 'probleem'
    Bij gedichten en soms ook gewoon bij stories zet ik mijn foto's erbij adhv de

    code.
    Maar nu er geen knopje staat om dat te zetten, moet ik altijd op iets anders duwen, bv [url ][ /url] en die url dan vervangen door img.
    Dit is natuurlijk héél erg onhandig en vervelend.
    Dus zou het niet makkelijk zijn als er zo'n knopje kwam, om het racisme tegen mac-gebruikers weg te werken hier. ;d
    en jaja, natuurlijk zullen er mensen zijn van het principe, 'vind ik niet nodig'
    gtfo, jullie hebben dan geen mac en zitten dan ook niet met dat probleem. (:
    [/url]


    Dit is mijn signature...

    vind ik niet nodig (';


    Me so good.

    Rutger schreef:
    (...)

    Er zijn ontelbare toestencombinaties op een mac, ik zou niet weten welke ik zou moeten indrukken.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:21 ]

    HAHA oh wauw :'DD

    Zoek 't knopje dan gewoon? Anders moet Rutger alles gaan lopen aanpassen terwijl jij dat knopje wel gewoon hebt?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:28 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xSnoepjex schreef:
    vind ik niet nodig (';

    hi

    Ruocco schreef:
    HAHA oh wauw :'DD

    Zoek 't knopje dan gewoon? Anders moet Rutger alles gaan lopen aanpassen terwijl jij dat knopje wel gewoon hebt? Weet je hoeveel werk dat voor Rutger is dan XD

    Jij mag gerust zoeken in mijn plaats.

    Andromeda schreef:
    (...)
    Jij mag gerust zoeken in mijn plaats.

    Heb geen Macbook =D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Prachtig idee :3


    SLOAN.

    Andromeda schreef:
    (...)
    hi


    Waar slaat die reactie op?


    "Ignite, my love. Ignite."

    xSnoepjex schreef:
    vind ik niet nodig (';


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tricia schreef:
    (...)

    Waar slaat die reactie op?

    gtfo, jullie hebben dan geen mac en zitten dan ook niet met dat probleem. (:
    het was een grapje, aww

    Zacksass schreef:
    Prachtig idee :3

    ah, non ignorance (H)

    Andromeda schreef:
    (...)
    gtfo, jullie hebben dan geen mac en zitten dan ook niet met dat probleem. (:
    het was een grapje, aww

    je grapjes zijn niet grappig (;


    Me so good.

    Zacksass schreef:
    Prachtig idee :3


    The Gaga Law (RAH)² (AH)³ + RO (MA + MAMA) + (GA)² + OOH(LA)² = Bad Romance

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    je grapjes zijn niet grappig (;

    Zal mij een worst wezen.