• Ik had in een eerder Topic gevraagd welke idee het leukste was en jullie kozen voor verhaal 2! Het gaat over [ik heb hem een beetje aangepast ik hoop dat jullie hem nog leuk vinden];


    Het gaat over een meisje van 16 die in Calafornië woont en super rijk is, dankzij haar vader. Op een dag komt er een meisje bij hun wonen, terwijl ze een feestje geeft. Ze pakt de kleding van het meisje en springt met kleding en al in het water. Haar vader vind dat ze te ver gaat en ze word naar een kostschool gestuurd in Engeland. Ze kijkt er enorm tegen op, maar veel keus zal ze niet hebben.

    Nu heb ik nog rollen nodig!!

    Hoofdrol; [bezet]
    Bf Hoofdrol (je bent niet meteen haar vriendin);
    3 andere meisjes die bij bf hoofdrol en hoofdrol op de kamer slapen {niet meteen de hoofdrol haar vriendinnen);
    1. [bezet]
    Meisje dat de hoofdrol haat (is een engels net meisje);
    2 meelopers van degene die de hoofrol haat;


    Dit waren ze en dit wil ik weten;

    Naam;
    Leeftijd; 16 of 17 geld voor alle rollen
    Likes;
    Dislikes;
    Plaatje; GEEN Scene of emo of weet ik veel allemaal gewoon meisjes!
    tekst;

    IK KIES NIET DE EERSTE!!

    Bf hoofdrol

    Naam; Annelies

    Leeftijd; 16 of 17 geld voor alle rollen 16

    Likes; Vrienden, muziek

    Dislikes; Arrogante mensen en spinnen

    Plaatje; GEEN Scene of emo of weet ik veel allemaal gewoon meisjes! http://www.visualdisco.com/noticiasylinks/marzo05/d_Adriana_Lima_26.jpg

    tekst;

    haaii peopz <3
    Mijn naam is dus zoals je al door had Annelies en ik leef al 16 hele jaren op deze overcoole planeet! In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop en soms zing ik maar ik ga ook weg met m'n vrienden. Maar mensen, ik moet maar eens gaan we ik ga met m'n vriendinnen naar bioscoop.

    Bye <3

    Niemand verder?? :S

    Bf Hoofdrol (je bent niet meteen haar vriendin);
    (mag ik met TOm of Georg?(A))

    Naam; Karin

    Leeftijd; 16 of 17 geld voor alle rollen: 17!

    Likes;Feesten!,Met mijn vrienden en vriendinnen lol hebben en mensen plagen!

    Dislikes; Spinnen,Ongedieren,ZinLoos geweld!

    Plaatje; GEEN Scene of emo of weet ik veel allemaal gewoon meisjes! ( Komt er nog aan!)

    tekst;

    Heey!
    Ik ben Karin!
    Ik ben 17 jaar oud en heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen..
    Ik heb een hekel aan school,spinnen,ongedierte en Zinloos geweld!
    Je kan me plezier doen met Lol,En ik ben Altijd in voor een grap!;D Ik heb op Boksen gezete!;D Kom niet aan mijn vrienden en vriendin!Want ze beteken heel voor me!!Kom je der toch aan?Dan kan ik je als Boksbal gebruiken!Of je kan weg rennen!!
    Over het algemeen ben ik we aardig!;)
    Maare...Een van mijn Vriendinne zag vanacht een spin...en gilde de hele kamer bij elkaar!!we hebben de hele nacht niet meer kunnen slapen!!
    Ik ga nu met mijn vriendin weg!!

    See Ya!«33

    [laat je me weten of ik de rol heb??(A) En die Flim is trouwens G-E-W-E-L-D-I-G-!!:D]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    voor plaatje Deze:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73128
    Of deze:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73129


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.