• jaajoh me broer kwam net binnen met zo'n hele grote tennisbal en begint hij over te gooien. daar zeg je natuurlijk geen nee tegen haha :Y) gaat hij allemaal rare stunts uithalen op een gegeven moment knalt dat ding op mijn bureau x') (die dus nogal overvol is met spullen xD)
    anyway heeft één van jullie nog leuke herinneringen met broers of zussen?;D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zoveel.

    Toen ik mijn eerste stapjes deed, liep ik rond met zo'n afstofding waar ik de naam nu even van kwijt ben :'D
    En ik vond het blijkbaar grappig om ermee op mijn zus haar gezicht te slaan :D
    Ze liep enkele dagen met een blauw oog rond, door MIJ :'D

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 19:01 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    Toen ik mijn eerste stapjes deed, liep ik rond met zo'n afstofding waar ik de naam nu even van kwijt ben :'D
    En ik vond het blijkbaar grappig om ermee op mijn zus haar gezicht te slaan :D
    Ze liep enkele dagen met een blauw oog rond, door MIJ :'D

    -PLAT-
    voel je trots x')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    met me tweelingzus(MissWanda) pas na 2 uur in de auto ondeken dat er een panorama dak er in zit maar dat vondt ik gewoon grappig voor de rest ff denken


    Shoganai i ne~

    StillBored schreef:
    (...)
    -PLAT-
    voel je trots x')

    zo voel ik me ook_O_


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ghehe zoveel.
    Een van de dingen is samen met mijn broer Mike mijn ouders irriteren.
    Waren we met zijn vieren rummikub aan het spelen en toen begonnen we dat liedje zombie van the cranberries te zingen.. Maar dan in het nederlands:
    In je hooohooofd! In je hooohoofd! ZOHOMBIE..
    En zo ging het de hele tijd door (;
    Dus mijn ouders werden echt gek.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mn broertje en ik gingen vroeger altijd hele plannetjes maken om onze ouders te irriteren.
    Een daarvan was de hele tijd met de overloop lamp knipperen als we moesten slapen en zodra we de deur beneden hoorde opengaan snel ons bed in springen. En zodra ze onze kamer in kwamen gingen we gillen en zeggen dat we eng gedroomd hadden dat een enge man/vrouw onze kamer in kwam lopen en ons wilde opeten. (krul) Nou daar kregen ze echt een punthoofd van.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Mn broertje en ik gingen vroeger altijd hele plannetjes maken om onze ouders te irriteren.
    Een daarvan was de hele tijd met de overloop lamp knipperen als we moesten slapen en zodra we de deur beneden hoorde opengaan snel ons bed in springen. En zodra ze onze kamer in kwamen gingen we gillen en zeggen dat we eng gedroomd hadden dat een enge man/vrouw onze kamer in kwam lopen en ons wilde opeten. (krul) Nou daar kregen ze echt een punthoofd van.

    ik heb medelijden met je ouders x')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zoveel, en die herinneringen zullen voor altijd bij me blijven. <3

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 19:26 ]


    <3

    Ik ging vroeger altijd met mijn zus een discussie houden wie er mooier kon zingen. Mijn zus zei altijd dat ik haar nog nooit op haar aller best had horen zingen en toen ik dan zei doe dan nu, zei ze ja dat kan nu nietxD
    Dat waren nog eens mooie tijdenxD

    Met me zus op de wii ? ;D en dan racen ;D en dan WIEEEEEEEEEE roepen ;D
    of bij mario party ;D is er een spelletje moet je rondjes rijden en dan riepen we
    tiedediedie tiedediedie WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    en we springen en we dansen en lalala ;D haha nee we zaten op een egeven moment wel heletijd te stuiteren ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    met mijn zus, niet zo veel uit me hoofd denkik?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb geen broer en/of zus dus:
    niks?

    Alleen iemand die ik als mijn zus zie: Zij is echt mijn alles, als ik iets niet zie zitten weet ze me altijd weer op te vrolijken :"D

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 20:42 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Abruzzi schreef:
    Zoveel.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Geen, ik heb geen broers/zussen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.