• Maar ik loop vast, het is ook niet mooi of bijzonder maar het is puur voor me zelf maar ik weet niet hoe ik eigenlijk verder moet...


    If I knew you could hear me I would say, 'Our fingerprints don't fade from the lives we touch.'

    Dan schrijf je een tijdje niet tot je weer inspiratie hebt.
    Of bedoel je dat niet? Want ik begrijp je niet echt.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 15:51 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Zou je even wat preciezer willen uitleggen wat je nou bedoelt? ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Slaap er een nachtje over? Meestal krijg je 's avonds (als je in bed ligt, vlák voor het slapen) weer inspiratie.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ja ik ben inderdaad zo heerlijk duidelijk sorry.
    Ik bedoel, ik heb nu een inleiding geschreven maar loop vast, ik heb totaal geen idee hoe ik nu verder moet gaan schrijven.
    Dus ik vroeg me af heeft iemand suggesties?


    If I knew you could hear me I would say, 'Our fingerprints don't fade from the lives we touch.'

    Echo schreef:
    Dan schrijf je een tijdje niet tot je weer inspiratie hebt.
    Of bedoel je dat niet? Want ik begrijp je niet echt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Neutron schreef:
    Slaap er een nachtje over? Meestal krijg je 's avonds (als je in bed ligt, vlák voor het slapen) weer inspiratie.


    Ik ben heel ongeduldig, mijn hoofd zit vol met ideeën, maar het is onmogelijk om daar 1 geheel van te maken.


    If I knew you could hear me I would say, 'Our fingerprints don't fade from the lives we touch.'

    Hier loop ik vast.

    We wonen in het oosten van Canada mijn vader had hier samen met mijn moeder een huis gekocht midden in het bos en al zeg ik het zelf, het is werkelijk prachtig.
    Het huis is niet erg groot, en van binnen is het simpel ingericht maar de omgeving is breath taking.
    Alles is prachtig groen, het bos is magisch mooi door de vele bloemen en bomen. Maar het is niet compleet, dat was het wel alles was compleet maar toen ging alles radicaal mis


    If I knew you could hear me I would say, 'Our fingerprints don't fade from the lives we touch.'

    > Verplaatst naar story problemen.

    En als je veel ideeën hebt, schrijf ze eerst allemaal kort in een worddocument, vervolgens ga je er nog een goed naar kijken. Dan komt er uiteindelijk vanzelf logica in.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Echo schreef:
    Dan schrijf je een tijdje niet tot je weer inspiratie hebt.
    Of bedoel je dat niet? Want ik begrijp je niet echt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Courtesan schreef:
    > Verplaatst naar story problemen.

    En als je veel ideeën hebt, schrijf ze eerst allemaal kort in een worddocument, vervolgens ga je er nog een goed naar kijken. Dan komt er uiteindelijk vanzelf logica in.


    Dat is inderdaad misschien wel eens heel handig!


    If I knew you could hear me I would say, 'Our fingerprints don't fade from the lives we touch.'

    Amorousin schreef:
    Hier loop ik vast.

    We wonen in het oosten van Canada mijn vader had hier samen met mijn moeder een huis gekocht midden in het bos en al zeg ik het zelf, het is werkelijk prachtig.
    Het huis is niet erg groot, en van binnen is het simpel ingericht maar de omgeving is breath taking adembenemend.
    Alles is prachtig groen, het bos is magisch mooi door de vele bloemen en bomen. Maar het is niet compleet, dat was het wel alles was compleet maar toen ging alles radicaal mis

    Sorry, ik kon het niet niet veranderen. Het is natuurlijk je eigen keus, maar ik vind het persoonlijk mooier als er niet spontaan Engelse woorden in staan. En de laatste zin vind ik een beetje verwarrend.. Misschien kan je er twee zinnen van maken? Ik interpreteer het nu alsof op dit moment niet alles compleet is, maar dat dat vroeger wel zo was. Als je het zo bedoelt zou ik er twee zinnen van maken.
    Ehm, ja, tot zover de ongevraagde verbeteringen [sorry!].

    Courtesans idee werkt bij mij meestal wel, en anders kan je nog altijd stukjes van het verhaal gaan schrijven die je wel al weet, en uiteindelijk met nog wat stukjes tekst die aan elkaar breien.
    Of als je goed bent met schrijven onder druk, kan je nog altijd naar Write or Die gaan. Kan ook helpen (:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 16:37 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Neutron zei op 6 maart 2011 - 15:54:

    Slaap er een nachtje over? Meestal krijg je 's avonds (als je in bed ligt, vlák voor het slapen) weer inspiratie.


    I´m nothing special.

    Eurydice schreef:
    (...)
    Sorry, ik kon het niet niet veranderen. Het is natuurlijk je eigen keus, maar ik vind het persoonlijk mooier als er niet spontaan Engelse woorden in staan. En de laatste zin vind ik een beetje verwarrend.. Misschien kan je er twee zinnen van maken? Ik interpreteer het nu alsof op dit moment niet alles compleet is, maar dat dat vroeger wel zo was. Als je het zo bedoelt zou ik er twee zinnen van maken.
    Ehm, ja, tot zover de ongevraagde verbeteringen [sorry!].

    Courtesans idee werkt bij mij meestal wel, en anders kan je nog altijd stukjes van het verhaal gaan schrijven die je wel al weet, en uiteindelijk met nog wat stukjes tekst die aan elkaar breien.
    Of als je goed bent met schrijven onder druk, kan je nog altijd naar Write or Die gaan. Kan ook helpen (:


    Dankjewel voor je verandering dat is inderdaad veel beter! En de laatste zin staat inderdaad een beetje raar.
    En nergens sorry voor, ik vraag het zelf haha.


    If I knew you could hear me I would say, 'Our fingerprints don't fade from the lives we touch.'

    Zet er niet teveel druk onder. Als ik dat doe komt er namelijk helemaal niets meer uit en misschien heb jij dat ook.
    Laat het liggen en kijk er niet meer naar tot je weer inspiratie hebt.


    Felix

    Laat het even met rust. Als je inspiratie zoekt dan moet je gaan reizen. Ga gewoon in de bus of tram zitten en zet je muziek aan. Kijk naar buiten en zoek niet teveel naar gedachtes. Als de tijd goed is, vind je iets wat je kunt gebruiken. Veel succes!


    wth.