• Mijn vraag is dus hoe het komt dat 'Edward' de gedachten van 'Bella' niet kan lezen.
    1) Komt het omdat Edward verliefd is op haar, en hij zo om de één of andere manier haar gedachten niet kan lezen.
    OF
    2) Bella is immuun tegen elke 'gedachtenlezende vampier' die bestaat.
    WEET IEMAND HET? ^^


    Nee, ik heb een andere, dringende vraag over Twilight.
    Wanneer Carlisle vertelt hoe hij gebeten is in het verleden enzo, hoe hij dus vampier werd, wordt dat vertelt in TWILIGHT of in NEW MOON?
    't Is voor een boekbespreking, daarmee.. (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 13:36 ]


    007

    Volgens mij het eerste, maar eerlijk gezegd weet ik het totaal niet =D


    - hoi ;D

    Dat staat in Breaking Dawn hoe dat komt, dus dan moet je eerst Breaking Dawn maar eens lezen. ^^

    Moet je Breaking Dawn maar lezen, ik heb even geen zin om het uit te leggen xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    soort van 2.
    In het laaste boek wordt het een beetje duidelijker.
    Maar ik wil het niet voor mensen verpesten die het nog moeten lezen ;3

    De 2e. Bella kan trouwens helemaal geen pijn worden gedaan door welke vampier dan ook. Het lukte de zo'n meisje (naam vergeten) van de Volturi ook niet om haar pijn te doen door naar haar te kijken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    De 2e. Bella kan trouwens helemaal geen pijn worden gedaan door welke vampier dan ook. Het lukte de zo'n meisje (naam vergeten) van de Volturi ook niet om haar pijn te doen door naar haar te kijken.

    Jane :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rush schreef:
    De 2e. Bella kan trouwens helemaal geen pijn worden gedaan door welke vampier dan ook. Het lukte de zo'n meisje (naam vergeten) van de Volturi ook niet om haar pijn te doen door naar haar te kijken.


    klopt,
    en als ze zelf een vampier word kan ze ook andere mensen daar tegen beschermen, ze heeft zegmaar een 'shield'


    AAP

    Dus, eerder antwoord B ^^
    Bedankt!


    007

    Misschien omdat ze niet denkt ?


    None but ourselves can free our minds.

    Awel hé, da komt ge in Breaking Dawn te weten :]


    Just a simple "I love you" (:

    PACMANISDEAD schreef:
    Misschien omdat ze niet denkt ?

    Wuhaha, om deze reactie schoot ik even in de lach ;x
    Geniaal antwoord.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    PACMANISDEAD schreef:
    Misschien omdat ze niet denkt ?

    Lieve schat.
    iedereen denkt :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    het 2de want in new moon kan jane haar 'krachten' ook niet tegen bella gebruiken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    PACMANISDEAD schreef:
    Misschien omdat ze niet denkt ?


    hahaha. Humor. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ze heeft een schild dat haar beschermt tegen alle gavens die met denken en gedachten te maken hebben


    You're a star in heaven.