• een tijd geleden heb ik ergens wat over wicca gelezen en het leek me wel interessant. ook heb ik boeken van de bieb gehaald over wicca en één serie spreekt me echt aan namelijk de boeken van Willowmere. kennen jullie die? ik ga er ook een story over schrijven :P wat weten jullie van wicca? en wat vinden jullie ervan?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik weet er niet veel van, maar ik vind het interessant. Ik weet dat veel mensen denken dat het hekserij is, maar dat dat niet zo is. Ik vind het wel interessant en heb respect voor wiccans, het is alleen niets voor mij.


    Felix

    Ik heb een vriendin, en die gelooft in wicca. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb er een spreekbeurt over gehouden :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je doelt op Charmed enzo, dat is gewoon bullshit.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    CrazyChicken schreef:
    Ik weet er niet veel van, maar ik vind het interessant. Ik weet dat veel mensen denken dat het hekserij is, maar dat dat niet zo is. Ik vind het wel interessant en heb respect voor wiccans, het is alleen niets voor mij.


    Het ís ook hekserij..


    Some people feel the rain, others just get wet.

    StillBored schreef:
    een tijd geleden heb ik ergens wat over wicca gelezen en het leek me wel interessant. ook heb ik boeken van de bieb gehaald over wicca en één serie spreekt me echt aan namelijk de boeken van Willowmere. kennen jullie die? ik ga er ook een story over schrijven :P wat weten jullie van wicca? en wat vinden jullie ervan?


    ik vind het best wel interesant


    Save a broom, ride a Slytherin.

    InsaneGenius schreef:
    (...)

    Het ís ook hekserij..


    en hoe weet je dat zo zeker? :P
    bij wicca gaat het erom dat je de natuur centraal zet en de natuur vereerd. en daar hoort geen hekserij bij. je kan rituelen uitvoeren om jezelf te ontspannen enzo. tenminste, dat is hoe ík wicca ken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wa is da ? -dom-

    StillBored schreef:
    (...)

    en hoe weet je dat zo zeker? :P
    bij wicca gaat het erom dat je de natuur centraal zet en de natuur vereerd. en daar hoort geen hekserij bij. je kan rituelen uitvoeren om jezelf te ontspannen enzo. tenminste, dat is hoe ík wicca ken


    Dat nu net wat ze hekserij noemen, dat geloof in de natuur enzo. Wicca is molderne hekserij. Het klopt wel dat mensen een verkeerd idee hebben over hekserij, maar wicca is in principe hekserij.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Ik vind het wel interresant,maar ook best eng.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik lees nu ook de serie van cate tiernan en vind ze geweldig en zo ben ik met wicca in aanraking gekomen en ben er nooit meer van weg geweest

    wicca is geweldig


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Hahaha, dat doet me denken aan vroeger!
    Een vriendin van mij en ik deden dan net alsof we superstoere heksen waren die allemaal vijanden konden uitschakelen door een duimbeweging. :'''')
    O god, dat was echt erg, als ik er zo over nadenk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    zwarteengel schreef:
    ik lees nu ook de serie van cate tiernan en vind ze geweldig en zo ben ik met wicca in aanraking gekomen en ben er nooit meer van weg geweest

    wicca is geweldig


    Ik vind dat de serie van Cate Tiernan een beetje een verkeerd beeld van wicca geeft, omdat ze daar echt magische krachten geven aan de 'heksen' en dergelijke. Ik heb de boeken niet echt gelezen dus kan er niet echt over oordelen, maar ik geloof dat het net zoiets is als Charmed en zo :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik vind dat de serie van Cate Tiernan een beetje een verkeerd beeld van wicca geeft, omdat ze daar echt magische krachten geven aan de 'heksen' en dergelijke. Ik heb de boeken niet echt gelezen dus kan er niet echt over oordelen, maar ik geloof dat het net zoiets is als Charmed en zo :')


    nee hte is niet zoals charmed het is opener dan dat
    ja van die krachten geven dat klopt niet das waar

    maar toch zit er in die wicca ook echte wicca en het is vermengd met verzonnen wicca

    even een vraag hier die zwarte golf bestaat die echt of is dat voor het boek gemaakt?


    gr zwarteengel


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    InsaneGenius schreef:
    (...)

    Dat nu net wat ze hekserij noemen, dat geloof in de natuur enzo. Wicca is molderne hekserij. Het klopt wel dat mensen een verkeerd idee hebben over hekserij, maar wicca is in principe hekserij.

    maar wat is hekserij dan? x)
    ik zie hekserij echt als toverspreuken en dat soort dingen
    en zoals ik wicca net beschreef is dat niet het geval..
    maarjah, ieder zn mening over wicca (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.