• Not sure of dit bij vragen of klachten hoort.
    Ik krijg al een paar maanden de nieuwsbrief niet meer in mijn email. Ik heb die functie nooit afgevinkt bij mijn instellingen en zou hem dus gewoon nog via email moeten krijgen.
    Is dit veranderd in het jaar dat ik niet op Q ben geweest? Hoort de nieuwsbrief niet meer via email te komen?

    En kan iemand de spellingsfout in de titel veranderen x)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:07 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Er zijn problemen met de mail


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Er zijn amper nieuwsbrieven geweest. Waarschijnlijk daarom dat je gene ontvang.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Er zijn amper nieuwsbrieven geweest. Waarschijnlijk daarom dat je geen ontvang.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hierboven zijn al redenen gegeven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pyromancer schreef:
    Er zijn amper nieuwsbrieven geweest. Waarschijnlijk daarom dat je gene ontvang.


    Die van deze week heb ik niet in mijn email gehad.
    Zelfs al waren het er weinig, ik heb er geen één gehad het afgelopen jaar.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:11 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zoals altijd problemenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Junns schreef:
    (...)

    Die van deze week heb ik niet in mijn email gehad.
    Zelfs al waren het er weinig, ik heb er geen één gehad het afgelopen jaar.
    Kijk eerst nog eens bij je instellingen. Misschien staat het toch af. Ook gaan de mails niet meer goed via hotmail. Daarom kan je nu ook je berichtjes via pb binnenkrijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Kijk eerst nog eens bij je instellingen. Misschien staat het toch af. Ook gaan de mails niet meer goed via hotmail. Daarom kan je nu ook je berichtjes via pb binnenkrijgen.


    Instellingen dubbel gechecked en ik heb geen hotmail. En de nieuwsbrief kan je niet via pb krijgen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:39 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Instellingen dubbel gechecked en ik heb geen hotmail. En de nieuwsbrief kan je niet via pb krijgen.
    Vreemd. Naja de mail doet echt vervelend bij veel mensen de laatste maanden. Als laatste optie kan je iedere zondag even in het nieuws subforum kijken of er iets nieuws gepost is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb altijd de nieuwsbrief gekregen op mijn Gmail account, maar ook ik krijg het nu niet meer. En ja, de optie staat aangevinkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De laatste weken heb ik hem ook niet meer gekregen, maar voor de rest kreeg ik ze altijd.


    Tears are words the heart can't say.

    De nieuwsbrief komt niet meer per mail, omdat dat een van de dingen was die zorgde voor problemen met hotmail enzo. Dus voorlopig blijf het zo dat de nieuwsbrief enkel in een topic verschijnt, en misschien wel voor altijd.