• De stelling van vandaag luidt:
    Bang zijn in het donker is voor mietjes

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, ik heb teveel naar supernatural gekeken.
    Bang zijn in het donker is gewoon een instinkt dat wil weten of het veilig is en niets kan zien.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oneens, ik zie mezelf namelijk niet als een mietje(A)


    Life is what happens to you while your busy making other plans - John Lennon

    Tricia schreef:
    Oneens. Ik vind dat als je bang bent (maakt niet uit waar voor) dat je dan geen mietje ben. Ik heb best respect voor je als je voor je angst durft uit te komen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    oneens..
    ik ben dan niet bang in het donker, maar dat hoeft niet te betekenen dat anderen die wat sneller schrikken, mietjes zijn..!


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Niet waar ; ik ben bang in het donker, omdat ik niets kan zien en een claustrofobisch gevoel krijg.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Insecure schreef:
    Oneens, het is supernormaal. Mensen raken snel in paniek wanneer
    ze niet zien waar ze heengaan, niet zien wat er om hun heen is, en krijgen
    het idee dat iemand bij hem of haar in de buurt is die slechte bedoelingen
    heeft.


    Daar ben ik het mee eens. :')


    I have no special talents. I am only passionately curious. -Albert Einstein

    Mistakes schreef:
    Oneens, ik heb teveel naar supernatural gekeken.
    Bang zijn in het donker is gewoon een instinkt dat wil weten of het veilig is en niets kan zien.


    Shoganai i ne~

    Oneens, maar ik vind niet dat je je te erg moet aanstellen.
    Zoals mijn zusje, die durft s'ávonds niet eens naar de wc, 6 stappen lopen, okal branden de lichten, en dan moet je naast de deur op haar wachten. En ze is 8, als ze 4/5/6 was snap ik 't nog wel.

    Carousel schreef:
    Oneens, maar ik vind niet dat je je te erg moet aanstellen.
    Zoals mijn zusje, die durft s'ávonds niet eens naar de wc, 6 stappen lopen, okal branden de lichten, en dan moet je naast de deur op haar wachten. En ze is 8, als ze 4/5/6 was snap ik 't nog wel.

    ik heb de laatste tijd best wel veel nachtmerries en ik kan je zusje best wel begrijpen; ik droom namelijk dat ik word aangevallen in me eige huis of zoow ..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.