• mijn computer is raar xD
    msichien kennen jullie AVG of antivira?
    ik heb die geprobeerd te installeren maar op één of andere manier lukt het niet :( wie kan me helpen? wat voor systeem gebruiken jullie, en zouden jullie mischien een linkje willen dumpen zodat ik kan uitproberen of die het wel doet? (krul)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rickjuh schreef:
    Als je antivir installeert, en bij dat scherm waar je je gegevens moet invoeren, dat kan je uitzetten. Vul geen gegevens in, maar zet het vinkje daaronder uit, en druk dan op next. Dan heeft hij geen internet nodig om te activeren. Werkt dat?

    ik zal het eens proberen =D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rickjuh schreef:
    Als je antivir installeert, en bij dat scherm waar je je gegevens moet invoeren, dat kan je uitzetten. Vul geen gegevens in, maar zet het vinkje daaronder uit, en druk dan op next. Dan heeft hij geen internet nodig om te activeren. Werkt dat?

    JAHHH hij doet het _O_
    nogmaals bedankt!! :D:D:D
    ook al met dat video2mp3 hw :P
    thank you(flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Geen probleem, je bent altijd welkom :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Geen probleem, je bent altijd welkom :]

    dat zou al de derde keer worden haha xD
    bewijs dat ik een ramp ben met computers (A)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rickjuh schreef:
    Geen probleem, je bent altijd welkom :]

    Nu je toch bezig bent [A]. Is McAfee een beetje betrouwbaar?


    I am an idiot, I move.

    McAfee heb ik zelf ook een tijd gehad, hij is redelijk betrouwbaar, alleen het maakt je pc zoooooo tergent slooooooom. En het kost geld.:Y) Maar als jij er geen hinder van ondervindt kan je er gerust mee door.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Microsoft Security Essentials, volgensmij is het de slechtste ooit gemaakt en houdt hij niks tegen, maar goed. :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rickjuh schreef:
    McAfee heb ik zelf ook een tijd gehad, hij is redelijk betrouwbaar, alleen het maakt je pc zoooooo tergent slooooooom. En het kost geld.:Y) Maar als jij er geen hinder van ondervindt kan je er gerust mee door.

    mn vader gebruikte dat eerst. het was eerste jaar toch gratis ofzow? of ik ben in de war met een ander xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Norton.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omg, dat weet ik geeneens xd
    Volgens mij microsoft security essentials.
    Maar ik deed laatst een scan op een of andere site, en toen bleek dat mijn laptop 437 fouten ofzoiets had.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Omg, dat weet ik geeneens xd
    Volgens mij microsoft security essentials.
    Maar ik deed laatst een scan op een of andere site, en toen bleek dat mijn laptop 437 fouten ofzoiets had.


    Dat is juist een virus, die scan. Vanaf een site kan onmogelijk gescand worden, dat is valse reclame en een dik virus, blijf daar vandaan :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Geen idee, het enige wat ik iedere dag hoor als ik mijn computer aanzet is: 'Your virus database has been updated.' Maar ik heb geen idee wat voor antivirus-systeem ik heb.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb precies degenen die jij opnoemt (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.