• Hello,
    mijn beste vriendin was zondag jarig en nu is a.s. zaterdag haar feestje, maar het probleem is dat ik me god niet zou weten wat ik voor haar zou kunnen kopen.
    Dus barst maar los met jullie ideeën ik heb rond de 10 euro te besteden.
    x

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 14:28 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bak een taart en koop er een kleinigheidje zoals oorbellen/armbandje bij.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wanderer schreef:
    Bak een taart en koop er een kleinigheidje zoals oorbellen/armbandje bij.

    Dat is een superleuk idee, maar ik kan echt niet bakken dus mijn taart wil ze vast niet opeten ;x haha Maar ik zal eraan denken! ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Dat is een superleuk idee, maar ik kan echt niet bakken dus mijn taart wil ze vast niet opeten ;x haha Maar ik zal eraan denken! ;D

    Gewoon een chocoladetaartmixpakje (of een andere soort taart) uit de supermarkt, en dan vraag je of je moeder wilt helpen ofzo (krul)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 13:43 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wanderer schreef:
    Bak een taart en koop er een kleinigheidje zoals oorbellen/armbandje bij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wanderer schreef:
    (...)
    Gewoon een chocoladetaartmixpakje (of een andere soort taart) uit de supermarkt, en dan vraag je of je moeder wilt helpen ofzo (krul)

    Ahaha ik zal kijken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uhm iets wat heel belangerijk is voor jullie beiden en en zo een kubus waar je foto's in kan zetten ofzo iets