• Vind ik dan toch, ook al zijn er viezer dingen. Aber gut.

    Een nicht van mij was in de Ardennen met vrienden op jenevertocht en nadien waren ze natuurlijk helemaal zat en gingen ze wat rondhuppelen in een wei. Daar bemerkten ze een paard en gingen ze daarnaartoe. Ze gingen het paard aaien tot plots het paard in de vinger van mijn nicht bijt.

    Oeps. Vinger eraf. :Y) Ofja, niet helemaal eraf, maar hij was in tweeën en het stuk dat er was afgebeten, hing daar maar wat te hangen. Net als een banaan waarvan je het bovenste stuk er nét niet afscheurt. Snap je wat ik bedoel?

    En ik vind het gewoon super ranzig te bedenken dat je vinger er half afhangt. Bleh. D:

    -in Wallonië zijn de dokters dus blijkbaar slecht en was haar vinger ontzettend slecht genaaid waardoor heel haar vinger nu geïnfecteerd is (nerd)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 20:08 ]


    Only losers can act the way you do

    Bah :X


    Let the Night embrace you

    Omfg, gadver


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn vriendin haar moeder haar vinger is erafgereden door zo'n machine van op een boerderij xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    Mijn vriendin haar moeder haar vinger is erafgereden door zo'n machine van op een boerderij xd
    Oh, nog zoiets gezelligs. :9~


    Only losers can act the way you do

    Faerie schreef:
    Bah :X


    <3

    hmmmmm, lekker.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    De moeder van een vriendin van mij heeft zo 3 vingers verloren in de grasmaaier die plots aanging. En mijn vriendin stond er bij als meisje van 4 jaar O_o


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    De moeder van een vriendin van mij heeft zo 3 vingers verloren in de grasmaaier die plots aanging. En mijn vriendin stond er bij als meisje van 4 jaar O_o
    oh god im gonna puke all over the place D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ieeeeeuwl, gross haha.

    Iewl, dat is inderdaad ranzig.
    Mijn sporttrainster die was met de paarden bezig en daardoor schoot haar vinger eens uit de kom. En die zette ze zelf weer recht en daar krijg ik echt de rillingen van.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik las dus toen ik een koekje aan het eten was. Dat koekje ligt nu in de prullenbak. LOL!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Iewww o.e


    Alis volat propriis.

    Ik het raar dat ik nu moet lachen? Want ik zie nu zo'n slaphangend bananenvingertje voor me. xd Maar wens je nicht maar sterkte. (:


    wth.

    Ok...ik ben ziek in mijn hoofd aan het worden..
    Ik stelde het me voor en schoot spontaan in de lach:X
    Maar het kan ook gewoon aan mijn fantasie liggen(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cool. Ik zou dat wel eens willen zien.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333