• ... een perfecte foto hebt gevonden, ook al was je niet eens echt op zoek :3

    Ik was wat aan het rondscrollen op weheartit en dan kom ik opeens een afbeelding tegen die echt perfect bij een verhaal past. Heel het plaatje klopt! Yes, I shrieked :3

    Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets toevallig tegenkomt en waar je vanzelf begint te kwijlen omdat het iets is wat je perfect kan gebruiken?

    Sorry voor de moderators als dit verkeerd staat, ik wist echt niet waar ik het moest zetten!

    Hier is de foto voor de nieuwsgierigen:


    Mhm?

    Ja, ik kom vooral iets tegen als ik het niet meer nodig heb. Alhoewel ik het dan toch opsla, aangezien ik later anders denk: "had ik maar". :'D

    Maar ehh, interessant plaatje haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    Ja, ik kom vooral iets tegen als ik het niet meer nodig heb. Alhoewel ik het dan toch opsla, aangezien ik later anders denk: "had ik maar". :'D

    Maar ehh, interessant plaatje haha.


    Dit, eigenlijk. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Meestal vindt je pas iets als je het niet zoekt b


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wow ja als ik een enge story of zo had met bloed in is dat plaatje helemaal perfect met alles er op en eraan! ;')


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Nice pic

    Ik heb dat dus altijd als ik niets nodig heb, en dan heb ik dringend een foto nodig en dan vind ik niets.

    En die foto... ja. Interessant. Ik ben blij dat je er blij mee bent :'D


    I don't understand that reference. - Castiel

    Yonggook schreef:
    Ja, ik kom vooral iets tegen als ik het niet meer nodig heb. Alhoewel ik het dan toch opsla, aangezien ik later anders denk: "had ik maar". :'D

    Awesome picture tho.


    † Love? I want to sleep.