• Namen kiezen is voor mij altijd een uitdaging, zelfs als het alleen gaat om de titel van een bestand met een verhaal erin. Normaal gesproken kies ik (redelijk) logische dingen, zoals de titel van het verhaal of een beschrijving van waar het om gaat. Recent heb ik echter veel gebruik gemaakt van Writer's Block (dit ding) en iedere keer als ik dan een kort stukje heb geschreven, moet ik dat ergens opslaan. Dat heeft tot deze licht verwarrende rommel geleid. :'D



    Dus ik vraag mij nu af, hoe zien jullie mappen met verhalen (of als je niet schrijft, andere documenten) eruit? Zijn die netjes gesorteerd met serieuze titels, zodat je dingen terug kunt vinden als je iets zoekt, of heb je een eindeloze rij bestanden met namen die bestaan uit willekeurige cijfertjes? Wat is de vreemdste naam van een tekstdocument op jouw computer? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, dat ziet er echt geweldig uit. :'D Bij mij noemen ze allemaal:

    oeiihhfoe
    aejfpaoekf
    leajrgjelirj
    ....

    Of:

    Ding
    Ander ding
    Jeweetwel
    Veelsuccesmetonthouden

    Edit: ik heb wel een heel erg uitgebreid mappensysteem. :')

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 21:42 ]


    What would Emma do?

    Ik dacht echt even dat we interessante documentairetitels moesten geven. (cat)


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Haha, dat ziet er echt geweldig uit. :'D Bij mij noemen ze allemaal:

    oeiihhfoe
    aejfpaoekf
    leajrgjelirj
    ....

    Of:

    Ding
    Ander ding
    Jeweetwel
    Veelsuccesmetonthouden

    Edit: ik heb wel een heel erg uitgebreid mappensysteem. :')


    Haha, wow, dat is bijna het willekeurige cijfersysteem. :'D Als je veel mappen gebruikt, kan dat natuurlijk ook eigenlijk nog wel. Dan geven die aan waar wat is. Ik heb maar één map met Verhalen en daar zitten 272 documenten in, dus daarbij moet ik dit soort geintjes niet proberen, want dan duurt het een week tot ik iets terugvind.

    Interessante documentairetitels mogen trouwens ook best. Ik vind Capitalism: A Love Story bijvoorbeeld een erg leuke. Sarcastisch, maar toch pakkend en een duidelijke beschrijving van de inhoud. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind de creativiteit van jouw titels echt een tien verdienen, Inge. :Y)

    Meh, het valt mij nogal mee. Ik heb af en toe nogal opruimdrang en dan wordt het allemaal netjes gefilterd. Dat betekent ook dat ik een Quizlet map heb, die weer onderverdeeld is oa stories en foto's. Onder die foto'smap zit ook weer een sortering per story die allemaal foto's moesten (like, drie jaar geleden) hebben per hoofdstuk. Maar het stomme is: er zitten meer stories in die map van foto's dan van mijn storiesmap :W
    Dat betekent dat ik ooit een idee had, foto's ben gaan zoeken, maar vervolgens dacht: Neh, dit wordt hem niet. Disturbing :S


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, interesante titels (:
    ik heb serieuse titels (vakken, verhaaltitels, meerdere versies), eerste zinnen van de teksten (luiheid) maar ook dingen als: 'gaston and the beast', xxxy, sonnetniff (voor school) en albius,


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dit is gelukkig voor een project, maar:

    Cancer_The Good Stuff


    I am an idiot, I move.

    Hahahaha vooral:
    Noturstuff
    Stayoff
    Don't touchit
    Grrr
    Weg
    Kssst
    Afblijven
    DJ fuhshshxjs
    Geschiedenis1
    Ak
    Nl

    Ja wauw Hahahahaha maar men laptop is laatst gecrasht dus op dit moment niks :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bambam (uitleg. Dit is een open brief aan Obama, haha)
    Shizzle waar ik geen verstand van heb
    Lalala (geen idee)
    Kenji en het Beest (is een chicklit geschreven voor school, by the way. :'))
    NLA (geen idee wat dat is)

    Ik moet zeggen, sinds mijn vorige computer gecrasht is, heb ik veel minder belachelijke namen staan. :') Kwestie van dingen terug te vinden. Op mijn vorige laptop had ik echt tien verschillende documenten à la "d" "dd" "ddd" "dddd" en dat soort dingen. Echt een ramp om terug te vinden. Volgens mij ben ik ooit tot acht d's gegaan. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Enkel verhalen, ideeën + één rpg idee blijkbaar, mocht dat niet duidelijk zijn.

    Babyverhaal in de hel (What the hell?)
    Bullshit
    Dat ene idee voor die ene rpg
    Dat dat
    Drie
    Een ene
    Heet hoe
    Hoofdstuk idee voor dat zielige verhaal
    Ja wat moet ik hiermee doen
    Jax Teller hahaha
    lksafalfa
    Man wat een gezeik
    Randomstufff
    scdfsaca
    sflahfaf
    Shit twee
    Verhaal over die schrijfster die sterft
    Vier vijf vrouw
    Weet ik veel hond


    I'm your little ray of pitch black.

    Hahaha. Geinig! Die zijn wel heel origineel. De mijne zijn meestal nogal saai.

    Stuffdinging
    Datdingie
    Thingthing
    Ff bewaren
    IEPA DINGETJEDING

    En: Zucht, dingentedoen. -Aka my life-

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 22:31 ]


    The truth is out there.

    De helft van mijn lijst is
    -
    --
    ---
    ----

    enzovoorts.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 22:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meestal gebruik ik wel redelijk accurate titels, alleen heb ik 20 versies van dingen als 'Assignment Engels' of 'Schrijfopdracht Nederlands'.
    Degene waar ik het meest trots op ben, is mijn 'CALIFORNIAN BITCHES' (in caps) wat een opdrachtje was voor Engels Schriftelijk, dat ging over een strand in California :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had op school een stop motion filmpje gemaakt op de Mac die we in het kunstlokaal hadden staan. Het bestand was te groot om te mailen, dus ik moet de volgende keer weer op dat ding (geen idee hoe macs werken tho) en als je dan een bestand hebt dat iStopmotion Take 4 heet, vergeet je dat natuurlijk, of kan iemand anders er overheen met zijn of haar stop motion filmpje.

    Dus ik heb dat ding een andere naam gegeven

    "roze skiwi muhahahahaha geen chinese kiwi"


    Thuis op m'n laptop hebben m'n documenten wel redelijk normale namen.
    Al zitten er wel documentjes tussen als:
    Sher
    Locked
    OLIFANTJES
    olifantjez
    BUBBEEEEEEEEEEEEEELS
    WOOPWOOPLEOHEEFTEENOSCAR

    Maar over het algemeen hebben schooldocumenten wel redelijk normale namen, anders kom ik er niet meer op terug.
    Dan is het echt gewoon Geschiedenis H1, AK H4, maatschap-ei-leer H3 etc etc.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn algemene map met school documenten is best normaal :')
    In mijn fan-fiction map, however, kom ik echt de raarste dingen tegen. Het vervelendste is dat ik van alles weet wat er in staat, behalve het document Blub.
    Ik moet er like altijd op klikken om erachter te komen wat er in staat haha :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Haha van mij gaat het nogal vaak zo: HERSCHREVEN, HRSCHREVEN, HESCHRIJVING ECHT, HERSCHREVEN ECHT - ECHT, HERSCHREVEN 2, DE FINALE HERSCHRIJVING!
    Levensles, code eindelijk gekraakt - nu heb ik het door, meesterplan, lijst over Jeffrey Jones en zijn site, Verder heb ik totaal droge titels eigenlijk. (:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 22:42 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.