• alleen maar doordat mijn moeder me zo letterlijk genoemd heeft.
    bluh, ik ben echt super down daardoor en kan der niet door slapen, ookal heb ik vandaag zoveel gedaan, dat ik echt kapot ben.

    ik heb echt zin om al het eten door de prullenbak weg te gooien, alleen doe ik het maar niet, anders wordt mijn bb af gepakt, omdat mijn ouders me zogenaamd niet beter kunnen straffen :'D haha -anderverhaal wat ik hier niet ga vertellen hahah-

    wie zijn of haar ouder heeft jou ook wel eens dik genoemd?

    Dik dun, wat maakt het uit? Je bént wie je bént.
    Mijn vader noemt me dik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn vader & moeder, maar dan in de zin van: 'Je begint dikker te worden, Shireen. Je moet weer meer gaan sporten.'
    Opbouwende kritiek dus; ik moet ook inderdaad meer sporten, want ik vind zelf ook dat ik te dik wordt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn ouders hebben mij nooit dik genoemd, ze zeiden altijd 'volslank'. Maar mensen van mijn klas noemen me dik.


    Let us die young or let us live forever.

    Mijn vader heeft dat zondag even in mijn gezicht gewreven.
    En nu ben ik al die opmerkingen zat, dus ik ga afvallen. Oke ik er zelf al mee beginnen, maar nu moet ik echt doorzetten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn ouders doen dat niet, alleen voor de grap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Qlimax schreef:
    (...)
    Als je weet dat je het niet bent waarom vind je jezelf dan alsnog te dik? :')

    Hahha maar ik ben raar. Ik vind mezelf te dik, maar als ik dan.... "dikke" mensen zie, vind ik me niet dik. Ik zal het zo omschrijven: ik moet wel altijd op mijn eten letten(: Snap je het zo beter? ;p


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik vind mezelf ook dik.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    luzdelaluna schreef:
    Mij, maar ik ben ook gewoon dik


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    *steek hand op*

    nee ze zeggen het nooit.
    wel dat ik een dikke kont heb... maar ik vind mezelf zoiezo te zwaar...


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Jah... kinda. (":


    Numbers.

    Animale schreef:
    (...)
    Hahha maar ik ben raar. Ik vind mezelf te dik, maar als ik dan.... "dikke" mensen zie, vind ik me niet dik. Ik zal het zo omschrijven: ik moet wel altijd op mijn eten letten(: Snap je het zo beter? ;p

    Oh op die manier. Ja dat kan. Ik moet ook op mn eten letten, maar juist dat ik meer moet gaan eten want ik ben veeeul te licht -.-

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 11:09 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    luzdelaluna schreef:
    Mij, maar ik ben ook gewoon dik

    Ja, mijn moeder, mijn broer en zoveel mensen.


    your eyes are like stars in the night.

    oh ze zeggen altijd dat ik een te dikke buik krijg xD ( niet dat ik dik ben )
    en dan zeg ik altijd heb je pech gehad want ik zit lekker in mijn vel :P