• En dat is dus precies waarom ik zo'n gruwelijke hekel heb aan carnaval. Nounou jongens, wat een "feest". Ik was sowieso al niet van plan carnaval te gaan vieren, maar een vriendin vroeg me mee voor haar verjaardag en ik vind dat je dan geen 'nee' kunt zeggen. Dus ging ik maar mee, in pyjama want dat was het thema. Het was van 8 tot 12 voor een leeftijd van 12 tot 17. Nou de meisjes van 12 waren allemaal in sletterige jurkjes en zo'n beetje iedereen ging van zoenpartner naar zoenpartner. Maar goed, mijn vriendinnen en ik hadden het op een gegeven moment best leuk, maar toen moest ik met een andere vriendin naar huis. Alleen, waren we de kaartjes voor de jassen vergeten. Dus liep ik terug naar dat jarige meisje met de spullen, wil ik haar de kaartjes vragen, begint er aan mijn rechterkant ineens een of ander kind van 12 met haar naaldhak slaan. Heeft ze mijn rechter schouder en oor goed te pakken gehad. Op mijn schouder zie je duidelijk een afdruk en er zit nu zo'n vleesbultje zeg maar. Mijn oor is al de hele tijd helemaal warm en ik kon er vannacht niet eens op liggen. Au.

    Ik heb trouwens niet teruggeslagen, dat kind was mijn aandacht gewoon niet waard en het enige wat ik wilde was naar huis. Iemand anders sloeg wel terug, gaat dat meisje met haar hak op haar neus slaan. Serieus, op zo'n leeftijd, ziek gewoon.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 9:34 ]


    everything, in time

    Huh ziek... Net zoals dat zoenen.. Ziek. Leuk voorals je later een man hebt, zoo hoevaak heb jij vroeger gezoent, nou euh iets van 50x met 50 verschillende personen.

    Arm leentje, gaat het verder wel goed nu?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wow, omg echt ziek.


    <3

    I totally agree with you! Op een gegeven moment kwam er een meisje en die sloeg een jongen in zijn gezicht, bleek het zijn vriendin te zijn, oepsie!

    Ja het gaat, maar mijn oor voelt nog steeds warm aan en hij doet echt pijn lol. Slecht geslapen, dus nu ben ik half dood. En nee, dat betekent niet dat je kunt zeggen wat je wilt omdat ik nu in een zwakke situatie ben, dan pak ik je gewoon terug als ik weer aangesterkt ben!(duivel)


    everything, in time

    Jee, dat jij je kalm kon houden. Ik zou dat mormel wel eens laten zien wat je allemaal met een naaldhak kan doen. En dan bedoel ik niet er op lopen. Echt ziek ,joh. Fucking 12 jaar. Toen maakte ik nog pennenhouders uit wcrolletjes :/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rickjuh schreef:
    Huh ziek... Net zoals dat zoenen.. Ziek. Leuk voorals je later een man hebt, zoo hoevaak heb jij vroeger gezoent, nou euh iets van 50x met 50 verschillende personen.

    Arm leentje, gaat het verder wel goed nu?


    Die ik niet eens kende.

    OT: Gaat het marleen? Wat een bitch.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou haar in elkaar hebben geslagen .__. Like, het is toch niet normaal dat ze jou gaat belagen met haar schoenen? o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wauw, ik heb echt bewondering voor jou. Ik had dat kind helemaal in stukjes geslagen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hortons schreef:
    Wow, omg echt ziek.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zou zo hard hebben terug geslagen ze :X


    Stop wishing, Start doing..

    dat van dat kussen zou me niet zo storen,ze zijn jong en doen wat ze willen uiteindelijk. Maar iemand zomaar slagen met een naaldhak ? Asjeblief zeg, sommige mensen zouden echt een straat- en uitgaansverbod moeten hebben.


    everybody needs a song.

    oh. my. god.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Juist, en ze had ook echt geen reden om te slaan?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Rickjuh schreef:
    Huh ziek... Net zoals dat zoenen.. Ziek. Leuk voorals je later een man hebt, zoo hoevaak heb jij vroeger gezoent, nou euh iets van 50x met 50 verschillende personen.

    Arm leentje, gaat het verder wel goed nu?


    We accept the love we think we deserve.

    Stray schreef:
    oh. my. god.

    O M G O:
    Als iemand dat bij mij had geflikt, he ;x

    De volgende keer dan kom ik je redden:Y)


    Me so good.