• Haaii^^
    Eerst en vooral wil ik ff tegen DoraTRASH zeggen dat ik haar zeker niet nadoe met dat boek gedoe over Dirck Bracke enzoo maarik was dat al vanplan dus bij deze; Dora, ik aap jouwn niet na! xD Okay hier komt het idee dat ik graag zou verQuizletten. Het gaat over een boek van Dirck Bracke namelijk Zij&Haar omdat ik dat boek wondermooi vond geschreven enzoo. maar nu gaat het Hij&Hem zijn. Okay hier gaan we.

    Dit verhaal word uit de ogen van Bill Kaulitz gezien. ToHo is beroemd enzoo en jaah dit gebeurt dus ongeveer nù. Het verhaal is niet overgekopiëerd van dat boek maar ik maak er ongeveer m'n eigen story zowat van. Bill Kaulitz, de zanger van de beroemde Duitse Band Tokio Hotel vind zijn ware liefde nog steeds niet. Hij is radeloos en weet niet wat te doen. Tot hij op een dag een jongen tegenkomt waar hij 'verliefd' op word. Hij begint er een relatie mee due erg lang duurt enzoo. Zijn BF kan er op een moment niet meer tegen en zegt de waarheid tegen Bill. Zij is namelijk allang verliefd op hem. Laat hij de jongen vallen voor haar of blijft hij bij de jongen?

    Ik wil weten wat jullie ervan vinden en liefst de eerlijke mening. Het word dus géén TwinCest maar een gewoon homo verhaal.

    xxx

    Niemand?

    Lijkt me prachtig
    Jah ik heb iets met verhalen die een klein beetje iets van boekn hebben


    Live life limitless.

    Ik vindt 't wel een goed idee.
    Het is heel realistisch (schrijf je dat zo?!)
    Goed idee(Y)


    Fight for you're love, cause it worth it

    dat het geen twincest wordt,
    dan vind ik hem goed (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind t een heel goed idee!! =D
    Ik z0u hem wel willen maken, als ie er is..^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Nog?

    super!
    maken:D


    I am an idiot, I move.

    Pff 31 views en maar 7 reactie's -.-

    Jaa great idea!!

    Die moet je zeker VerQuizletten =)

    Dan ga ik m zeker maken!!

    x


    Winter is coming.

    Noog mensen!

    Mooi,doen!


    Music is the new sex

    schat ik vidn hem Origineel moet je doen!!!


    *He's the one.