• Haaii^^

    Eerst en vooral wil ik ff tegen DoraTRASH zeggen dat ik haar zeker niet nadoe met dat boek gedoe over Dirck Bracke enzoo maarik was dat al vanplan dus bij deze; Dora, ik aap jouwn niet na! Okay hier komt het idee dat ik graag zou verQuizletten. Het gaat over een boek van Dirck Bracke namelijk Zij&Haar omdat ik dat boek wondermooi vond geschreven enzoo. maar nu gaat het Hij&Hem zijn. Okay hier gaan we.

    Dit verhaal word uit de ogen van Bill Kaulitz gezien. ToHo is beroemd enzoo en jaah dit gebeurt dus ongeveer nù. Het verhaal is niet overgekopiëerd van dat boek maar ik maak er ongeveer m'n eigen story zowat van. Bill Kaulitz, de zanger van de beroemde Duitse Band Tokio Hotel vind zijn ware liefde nog steeds niet. Hij is radeloos en weet niet wat te doen. Tot hij op een dag een jongen tegenkomt waar hij 'verliefd' op word. Hij begint er een relatie mee due erg lang duurt enzoo. Zijn BF kan er op een moment niet meer tegen en zegt de waarheid tegen Bill. Zij is namelijk allang verliefd op hem. Laat hij de jongen vallen voor haar of blijft hij bij de jongen?

    En dan hier de rollen ^^

    Vriendin Tom; BEZET [TOMSDICK]
    Vriendin Gustav;
    BEZET [BoHARTTom]
    Vriendin Georg;
    BEZET [BillxTom483x]
    BF Bill;
    BEZET ^[LOLLIPOPX3]
    Jongen waar Bill verliefd op word;
    BF ToHo;
    BEZET [Flo]
    1 Meisje dat de vriend van Bill wil wegdoen om Bill zelf te kunnen hebben;
    BEZET [OneSmile]

    Dit waren ze en ben lief en vul dit ff in.

    Plaatje;
    Tekstje;


    IK KIES NIET DE EERSTE EN JE MOET ALLE INFO IN 1 REACTIE INVULLEN DUS NIET VAN; *DIE ROL INFO KOMT* WANT DAN KRIJG JE GEEN ROL!

    Kissez<3

    Vriendin Van 1 van de Guys van TH

    Plaatje;http://i31.tinypic.com/6r3rcg.jpg

    Tekstje;

    Heey Hier Linda!
    Ik ben 17 Jaar en Ben Gek Op Mijn hellokitty Gitaar, Ik speel al vanaf mijn 6de op een Muziekschool Gitaar!
    Ik ben een Lief spontaane persoon, maar als iets me niet bevalt heb ik gauw een grote mond!
    Verder is Muziek mijn Leven en ben ik mega fan van TH

    Doe dan maar BF Toho


    a figment of your imagination

    Heey! Dit is linda van BillxTom483x op me andere Profiel!

    tanxs voor de rol als Vriendin van Georg!

    Liebe dich(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    BFToHo
    Plaatje: http://i190.photobucket.com/albums/z140/mileysman900/hillary_duff_1196302247.jpg
    (je mag altijd een ander nemen als je wil)
    Tekstje:

    Heeeeeeeey,
    Ik ben Els en ik ben over het algemeen een aardig persoon.Als ik ergens last van heb zal je het ook merken als je me goed kent, maar de mensen die me niet goed kennen hebben meestal niks door.Ik hou verschrikkelijk veel van mn vrienden en zal altijd voor ze op komen als het moet!Ik kan gevaarlijk uit de hoek komen.Maar me echt kwaad maken lukt niemand, gelukkig maar!

    Ik haat: Mensen die denken dat ze iedereen kunnen becommanderen,mensen die denken dat ze alles zijn, pestkoppen,insecten,....

    Voor de rest hou ik van mn vrienden


    Maar ben nu weg.

    Ps: laat me weten als 'k de rol heb of niet.


    Doeg Xx.Els

    BF th =D
    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=61713

    Tekstje; eey!
    I´m Bo.. en I love veel things (: maar meest van gustii <´33 en daarnaast me poes XD maar ik hou ook wel van een keertje gitaar spele of gwn lkkr lui zijn =D lkkr met een zak chips op de bank, filmpje erbij! =D meligheid (A)

    bye <33


    when words fail, music speaks.

    Dank je:D Laat je weten als deel 1 er is?


    Music is the new sex

    Bo, mag ik jouwn anders vriendin van Gustii maken want die rol is al bezet

    Bo, mag ik jouwn anders vriendin van Gustii maken want die rol is al bezet

    sgoed ;)


    when words fail, music speaks.

    Verander je dan wel ff jouwn tekstje?

    Ben al besig (A)


    when words fail, music speaks.

    Haha, het maakt niet uit dat je ook zo iets van Dirk Brack doet. Het is juist leuk dat we met 2 zijn x'D

    Inderdaat en nog eens thanx voor de rol in jouwn Quiz. Dirck Bracke is cool x'D

    Nog 1 rol!

    x'D


    *He's the one.

    Anders verzin je die?


    Music is the new sex