• jep, ik heb ze eerst 2 weken proef en daarna een half jaar pakket als het goed gaat.
    het erin doen is nog wel moeilijk
    maar het lukt uiteindelijk wel
    heeft iemand nog tips voor het erin doen? =3

    wie heeft er eigenlijk nog meer lenzen? =D


    =

    Carousel schreef:
    Oeh leuk voor je.
    Ik heb geen lenzen of bril.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Nevada schreef:
    (...)
    Van je handen duh ^^
    Ik bedoel, ik doe mijn lenzen in en uit met mijn rechter wijsvinger en duim. En je mag geen lange nagels hebben aan die vingers omdat anders de lens kapot kan gaan. Maar het is ook heel onprettig om met een lange nagel in je oog te zitten XD


    Ik bedoel dat ik geen lange nagels heb (nerd)


    =

    Ik heb lenzen :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb lenzen, en god ik wil ze het liefst kwijt. x]


    Smile and live.

    tomismijn schreef:
    (...)

    je weet dat je met nagels je oog kunt beschadige


    dat weet ik, maar ik ben altijd heel voorzichtig, en alleen de nagels van mn DUIMEN zijn langer
    met korte nagels vind ik het lastig om ze uit te doen
    maarja, ieder zijn ding tog
    maar mn nagels zijn nooit zo lang hoor :Y)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:30 ]

    beliebuuwr schreef:
    Ik heb lenzen, en god ik wil ze het liefst kwijt. x]


    Waarom?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb lenzen ;D
    In het begin kreeg ik ze ook niet echt in,
    maar oefening baart kunst(:
    En verder gewoon rustig doen en ervoor zorgen dat je ze niet op de grond laat vallen -uit ervaring weet ik dat je ze dan bijna onmogelijk terugvindt ;x-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nevada schreef:
    Ik heb lenzen 8D En je moet altijd rustig zijn, je oog goed open houden, zorgen dat de lens goed op je vinger ligt en het er rustig in doen. Ohja, en lange nagels zijn verboden :x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nope. Het lijkt me echt eng om ze erin te doen D:


    Caution first, always.

    ik mag geen lenzen. ik moet eer fansoenlijk me briil dragen die ik heb. wat ik niet doe ik haat brillen het staat mij een nerd weirdo. draag alleen als ik tv kijke.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik heb een bril en iedereen vindt dat mij dat heel mooi staat. Dus ik hoef niet echt lenzen :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik draag al 6 jaar lenzen en neen ik heb geen bril want dat zou veel te kostelijk voor me zijn!
    Want ik heb 2 verschillende oogsterkten waardoor ik dus 2 verschillende lenzen moet bestellen.
    Ook verzwakt mijn oogsterkte elk jaar en moest ik dan nog eens een bril kopen en elk jaar 2 verschillende glazen laten maken dan wordt het héél kostelijk!!!


    But love's a malady without cure

    ik heb er geen ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik loop er al twee jaar mee rond, als niet twee en een half. Heb je grote ogen alleen je ooglid naar beneden trekken. Kleine Twee vingers gebruiken om je oog open te houden en er dan precies op mikken om op je iris te zitten xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik draag lenzen.

    -Het is idd makkelijker om geen te lange nagels te hebben. Dan moet je die met je vinger er alleen uithalen en met nagel gaat toch net iets makkelijker. Maar met lange nagels beschadig je ze snel.
    -Doe ze ook in vochtige toestand uit. Als je even in slaap bent gevallen, zijn ze droog. Je moet even wachten met uitdoen of je ogen snel bevochtigen. Anders irriteert het bij het eruit halen en dat is slecht voor de lens.
    -Zie dat je ogen wijd genoeg open zijn en dat de lens in het midden van je vinger ligt.
    -Probeer het de eerste maanden zeker voor de spiegel.
    -Als je een vrij momentje hebt, kun je voor de spiegel zitten en oefenen met het in en uit doen. =)
    -Was eerst je handen. Heb zelf al een voorgehad dat ik vergeten was mijn handen te wassen. Was daarvoor bezig geweest met nagellak remover. Dat pikte verschrikkelijk. x]
    -Heb altijd een extra doosje in je rugzak/tas + vloeistof. Soms irriteren ze door droge lucht, wrijving, ongelukjes... en dan is het handig als je ze even kan opbergen. Ikzelf heb ook vaak een extra spiegeltje bij me zodat ik ze af en toe eens kan checken.
    -Als je lens irriteert en je hebt niet zo snel een hoesje bij de hand, kan je de lens op je tong leggen. Je mag hem niet in de open lucht leggen, dan droogt die uit en dat is slecht.

    Dit zijn de dingen die nu even in me opkwamen. x]

    Veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury