• De stelling van vandaag luidt:
    Wietteelt legaliseren zal criminaliteit tegengaan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Hha al niet meer nodig
    Men heeft een synthetische gevonden die niet illegaal is noch opspoorbaar met de speekseltest

    En ik denk niet dat het de criminaliteit zal beïnvloeden, alhoewel ik het vette bullshit vind dat eht illegaal is. Men weet welke gevolgen het heeft en iedereen die ik ken die het gebruikt doet het met mate. Ik vind dat ze het mogen legaliseren. Soms wenste ik dat ik in Holland woonde want ik vind het maar smallminded dat ze weed verbieden. Soms wordt het zelfs als 'geneesmiddel' voorgeschreven dus heel erg schadelijk zal het ook weer niet zijn

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 14:59 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Nee, het is niet 'cool' om legale drugs te gebruiken. En dus zullen mensen eerder de verboden/harddrugs gaan nemen, wat veel gevaarlijker is, in plaats van gewoon bij hun wiet te blijven. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Infinitum schreef:
    (...)
    Daar ben ik het mee eens. Dat is toch hetzelfde idee als die softdrugs die legaal zijn? Al vind ik wel dat ze niet verder moeten gaan, want om nou harddrugs te gaan legaliseren omdat het dan minder spannend is en het dan minder gedaan wordt, dat is me een beetje teveel.


    Softdrugs (aka Wiet/paddo's) zijn dus niet legaal, maar worden gedoogd, wat betekent dat het eigenlijk wel mag, maar toch ook weer niet.

    Verder ben ik het eens met de stelling, de overheid verdient eraan want er is minder controle nodig en er moet dan belasting over worden betaalt, wat nu niet het geval is. Ik zie de nadelen niet, ik geloof ook niet dat er meer gebruikt gaat worden want het is nu al semi vrij verkrijgbaar.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind van wel ja, omdat het dan minder spannend is om te doen; bovendien kan het dan gecontroleerd worden, en zo wordt het ook nog is veiliger.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, wiet is echt slecht, verbieden of niet, het zal toch blijven


    All I need is your love

    ik denk van niet.
    het zal wel weer duurder zijn.
    ik denk dat het alleen maar erger word;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Eh nee, het bevorderd alleen maar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zarroc schreef:
    Wat verboden is, is extra leuk om te doen..


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    laatmaar. xd

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:43 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Qlimax zei op 11 maart 2011 - 0:02:

    Neuh. Mensen komen nu toch ook aan harddrugs? Als je dat ook gaat verbieden gaan jongeren het juist doen om "gevaar" uit te lokken en stoere verhaaltjes te vertellen hebben
    .


    I´m nothing special.

    Zo zal het alleen maar erger worden, vet logisch right?


    live life for the moment

    waar, het slaat zoiezo nergens op.
    coffee-shop mag wel; maar een wiet maken mag niet.


    live your life, cause nobody else can do it for you <3