• Kijk ik wil nu geen haat berichtjes ofzo,Maar ik wil gewoon even wat kwijt.Ik ben best vaak online op Quizlet,En het is elke dag maar TH dit en TH dat.Ik voel me gewoon OVER geTokioHotelt x] als je snapt wat ik bedoel.Ik ben ze zeker niet zat ofzo,maar ze zijn nu zo standaard en ik heb niet meer hetzelfde gevoel als daarvoor.Ja en ik weet dat ze bezig zijn met een nieuw album,dat is leuk ja.Maar ik ben het gewoon een beetje ziek,Wij maken ze anders dan dat ze zijn het is moeilijk uitteleggen,alleen de experts zullen het snappen *grapt*=D. maar snappen jullie een beetje wat ik bedoel?Jullie Freaken al helemaaal als bill een vriendin zou hebben ofzo [ met jullie bedoel ik niet iedereen ] Maar wat ik een beetje wil zeggen is , ze zijn nu al 19 jaar,en het lijkt gewoon alsof wij voor hun beslissen en ik ben die hysterische fans ook wel zat enzo,Ze waren leuker toen ze minder fans hadden.En ik ga niet liegen,Heel veel mensen haten JB maar ik vind ze goed noem me vooral geen overloper want dan zwaait er wat.Ik vind veel bands goed,Maar als je teveel bezig bent met 1 band verveeld het gewoon,Hoe denken jullie hierover? Ja sorry voor het lange verhaal je leest het of je leest het niet.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9743
    lees dit ook maar even


    Pictures fade away, but memories are forever

    Oeps terjuist stond er niks Oo
    kweni;ik ga mijn mening ni zegge:')

    ik vind dat je gelijk hebt. (H)

    ik vind wel da het hier te tokio hoteld is maar vind eht wel leuk eigenlyk en je hebt gelyk over de hysterische fans
    IK BEN OP 14 JUNI PAAR X GESLAGE!


    We can only learn to love by loving.

    Waarom niet?X] bedoelt voor joyce trouwens.


    Pictures fade away, but memories are forever

    je hebt wel gelijk:Y) het zijn ook maar mense...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ben het met je eens. Ik ben ook JB fan en TH. Maar ik vind TH beetje saai worden. Vroeger luisterde ik het heel vaak nu nooit meer, :$


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Waauw amen! _O_
    -ik heb verder geen commentaar-


    AAP

    behalve dan dat van JB want ik heb bestwel haat aan JB alleen ik ga mensen die fan zijn niet uitscheldn ofzo dat is uitzichtloos. x'D


    AAP

    Ik vind ze nog ni egt Standaard, mjah, daz u mening éh ^^ Ma, vn die Gefreakte fans is wel wa ... Té fsoo ^^ Ben ik ook nooit gweest fsoo, en als hij een vriendin heeft, Dan Is Hij Toch Gelukkig? ;)


    007

    Omda ik te lui ben om veel te type :')
    en ik het ni wil afkorte ...
    en ik dan zowiezo mense tege mij ga krijge =]

    Je hebt wel deels gelijk (: [heel veel deels dan ^^] Let niet op mij, ben beetje raar vandaag ^^


    -

    tuub,

    i totally agree with you!
    ik bedoel, mss gaan nu mensen zeggen dat ze ook fan van andere bands zijn, en bij anderen beetje schuilen van dat ze andrs worden gepest worden voor dat ze fan zijn van de '' jonas sisters'' dat hebben ze nu opeens bedacht,

    but know, that your right!

    behalve dan dat van JB want ik heb bestwel haat aan JB alleen ik ga mensen die fan zijn niet uitscheldn ofzo dat is uitzichtloos. x'D


    das soo
    ik mag se ook nie ookal vind ik die nieuwe clip wel funx3 vooral die neger dn mr goe


    We can only learn to love by loving.

    behalve dan dat van JB want ik heb bestwel haat aan JB alleen ik ga mensen die fan zijn niet uitscheldn ofzo dat is uitzichtloos. x'D

    Kijk jou geloof ik wel dat je JB niet goed vindt,Maar mensen gaan ze haten omdat ze denken dat ze TH overtreffen,Dat doen ze niet.Ik bedoel je kunt ze als TH fan toch gewoon accepteren?Er zijn zoveel bands en Omdat JB toevallig goed is doorgebroken gaan die TH fans raar lopen te doen.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Hier zijn egt al veel discussies ovr geweest enzoo, mr, ik denk ni da direct iedreen er altij het mee eens ga zijn... ^^

    C'est La Vie! :]


    007