• Niet geschikt voor mensen die nog niet weten hoe het verhaal eindigt

    Zou Tom Riddle niet iedere keer dat een deel "vermoord" werd niet kiezen voor een leven als geest? Ik kan me niet voorstellen dat hij serieus "verder" zou gaan.
    Als hij dus een manier zou vinden om van geest weer terug te gaan naar mens is Voldemort dan weer terug?
    Weet iemand wat J.K. Rowling hier van vind, of is dat onbekend?
    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 12:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Major schreef:
    (...)
    Ik weet 't x'D Ik had het verkeerde bericht gequote.


    Ah ok.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kikkeli schreef:
    jgnwgmwoh;wierg
    SPOILERS
    ik moet de film nog zien en nu weet ik dat Vold dood is? :l


    Life is a beautiful struggle

    Kikkeli schreef:
    jgnwgmwoh;wierg
    SPOILERS
    ik moet de film nog zien en nu weet ik dat Vold dood is? :l


    Jaa omg.. er staat toch ook boven "Niet geschikt voor mensen die nog niet weten hoe het verhaal eindigt"..
    Als je dan toch leest is dat wel een beetje je eigen schuld.. toch?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik denk niet dat het mogelijk is terug te keren als ghost in het geval van Voldemort. Ik bedoel.. met al die Horcruxes.. hij is nauwelijks nog mens, hoe kan hij dan een ghost worden?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik snap het eigenlijk niet.
    Hij is gewoon dood, klaar boem. Harry Potter zou niet anders moeten eindigen dan dat...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    MaraMalfoy schreef:
    Ik denk niet dat het mogelijk is terug te keren als ghost in het geval van Voldemort. Ik bedoel.. met al die Horcruxes.. hij is nauwelijks nog mens, hoe kan hij dan een ghost worden?


    Alle stukjes wachten tot alle andere stukjes ook dood zijn en dan komen ze samen en dan heb je de hotte Tom weer terug i.p.v. de neus loze voldie :Y)

    Btw mensen, het komt iddi uit het Latijn en daar komt het Frans weer vanaf xD
    In het Nederlands en Duits zijn er ook dingen uit het Latijn /Grieks. In het Latijn zitten ook weer dingen uit het Grieks, dus eigenlijk zijn alle talen aan elkaar gekoppeld xD


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Alle stukjes wachten tot alle andere stukjes ook dood zijn en dan komen ze samen en dan heb je de hotte Tom weer terug i.p.v. de neus loze voldie :Y)

    Btw mensen, het komt iddi uit het Latijn en daar komt het Frans weer vanaf xD
    In het Nederlands en Duits zijn er ook dingen uit het Latijn /Grieks. In het Latijn zitten ook weer dingen uit het Grieks, dus eigenlijk zijn alle talen aan elkaar gekoppeld xD


    yeaay Hotte Tom :9~


    =

    Vaag:Y)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Omg haha, dat zou toch mooi zijn, Voldemort als geest <3 Dan heeft Harry geen kans meer om Voldie te doden en dan zoekt Voldemort toevallig een muggle, die ik dan ben, en dan krijg ik verkering met Malfoy <3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...