• Kreeg ik doorgestuurd van een vriendin van me, scroll naar beneee


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dreamwalker schreef:
    Er stond een interview met hem in de Jommekes Krant.
    Hij is van plan na dit Bieber liedje heel veel eigen liedjes te maken. Eerst in het Nederlands, maar daarna toch in het Engels, want hij vindt zich zelf wel mooi zingen in het Engels.(nerd)

    Als ie t daar maar op houd, geen JB liedjes meer voor hem


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Ian moet gewoon eventjes een eigen stijl zoeken. En niet justin na gaan doen, want stoer is ie niet. Dus ja hahaha het is illegaal.:Y)


    Ik heb een tweet naar Justin gestuurd met hem wat hij van hem vond.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Als ie t daar maar op houd, geen JB liedjes meer voor hem

    Volgens het interview ging het wel in JB z'n stijl blijven. Ze gaan elkaar ook meeten ofzo, want ze zitten bij dezelfde platenmaatschappij ofzo ;'D


    effort never betrays you

    Believers schreef:
    (...)


    Was dat niet illegaal? (cat)

    Niet als ze voor de auteursrechten betalen aan Justin Bieber


    But love's a malady without cure

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Volgens het interview ging het wel in JB z'n stijl blijven. Ze gaan elkaar ook meeten ofzo, want ze zitten bij dezelfde platenmaatschappij ofzo ;'D


    Ik vind als iemand mij zo belachelijk zou kopieren ik 'm meteen ga aanklagen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    RoyalBlood schreef:
    (...)
    Niet als ze voor de auteursrechten betalen aan Justin Bieber


    Ah ok.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    AWSOME!!!

    Stubby schreef:
    ik vind hem beter dan JB
    Waarom? omdat volgens mij iedereen beter is dan justin bieber

    daar heb je een punt

    Uhh.. lol? :'D Ik vind ze allebei slecht.


    Alis volat propriis.

    verschrikkelijk.

    die.


    I live for the applause, you will die for it.

    Faaaaaal :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    omg wat een wannabe :'D wat erg dit :'D


    ars moriendi

    Ik mag hem niet. Waarom omdat hij Justin probeert na te doen. Het is niet dat het niet mag om iemand na te doen maar ik vind gewoon dat je zelf maar een eigen stijl moet hebben. Hij wil gewoon op Justin lijken, maar hij word toch nooit zo beroemd als Justin. En ten 2de ik vind hem lelijk. Dat is mijn mening.


    <3

    O.o ik haat hem met de minuut.. sorry hoor maar ik vind hem echt vreselijk!! je maakt geen liedje na en dan nog een vreselijk en gaat dan half nederlands/belgisch engels doen.. dat vind ik echt stom weetje..

    man ik heb een trauma...

    en we hebben inderdaad aan 1 bieber genoeg:P:P:P

    ik ben een halve fan(baby)(baby)(baby)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky