• Dat Tom en Bill slagen voor school x) Ik zat zo op youtube filmpjes te zoeken en kwam deze tegen.

    http://www.youtube.com/watch?v=mA087jGW7ic

    Bill in z'n witte pak. En Tom gewoon in z'n kleding x)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 18:51 ]

    Ze hebben hun school online afgemaakt. Dus het klopt niet dat ze daar geslaagd zijn. Waarschijnlijk voor iets anders, maar niet voor school. Want ze hebben hun diploma pas gehaald toen ze 17/18 waren.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja die kende ik al, moet nog steeds erg lachen door Tom zijn kleren.


    .

    Die had ik ook nog nooit gezien. Leuk. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    En bovendien kan het sowieso geen diploma uitreiking zijn geweest, want daar zijn ze te jong voor


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    TomAddictedx schreef:
    En bovendien kan het sowieso geen diploma uitreiking zijn geweest, want daar zijn ze te jong voor
    tuurlijk wel. :'] Als het bij mij goed gaat ben ik nog maar net 17 als ik mijn diploma krijg hoor. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Oeh, die had ik nog nooit gezien.
    Maar hij is wel super schattig!


    One Day you'll remember me...

    Treasures schreef:
    (...)tuurlijk wel. :'] Als het bij mij goed gaat ben ik nog maar net 17 als ik mijn diploma krijg hoor. :']

    en ik zelfs 16 :)

    JoJudicious schreef:
    Ze hebben hun school online afgemaakt. Dus het klopt niet dat ze daar geslaagd zijn. Waarschijnlijk voor iets anders, maar niet voor school. Want ze hebben hun diploma pas gehaald toen ze 17/18 waren.


    Ja, inderdaad. Ik weet nog dat ik hun rapporten te zien kreeg van iemand van de Telegraaf die er een foto van had gemaakt met zijn mobiel, vlak voor dat het bekend werd en in de popcorn kwam.
    En toen waren ze echt niet zo jong.


    Your make-up is terrible

    Treasures schreef:
    (...)tuurlijk wel. :'] Als het bij mij goed gaat ben ik nog maar net 17 als ik mijn diploma krijg hoor. :']



    Ja, goh, maar Bill was nooit geen zeventien daar.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    In Duitsland krijg je een soort tussendiploma, volgens mij als je 14 bent. Dus dat zou dit kunnen zijn? [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Hé, dat heb ik ook nog niet gezien :'D Hij lijkt veel jonger dan al de andere?


    Some people make the world special just by being in it

    Slagen ? Nou, ik weet niet hoe jij een jongen van 18 ziet, maar hier waren ze minstens 12 :']

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 21:07 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Penotti schreef:
    Slagen ? Nou, ik weet niet hoe jij een jongen van 18 ziet, maar hier waren ze minstens 12 :']


    Only losers can act the way you do

    dat was voor een gedichten ding dacht ik XD

    Die kende ik nog niet, erg leuk, maar het is echt niet hun einddiploma, maar het zal wel zo'n tussendiploma zijn zoals MariTom zei...

    En al die andere lijken echt veel ouder dan BenT, best raar...
    Maar hij blijft leuk.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.