• Welke vind je het minst mooi, het minst volgens het boek gaan?

    Zelf vind ik deel vijf- Harry Potter en de Orde van de Feniks- de minst leuke film.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, idd. Helemaal mee eens. Alhoewel zes ook niet echt goed was.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    5 was echt geforceerd.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vond deel vijf echt vreselijk, halverwege begon ik echt te denken: Is het al bijna afgelopen?

    Deel 4, 6 blijven tot nu toe het beste vind ik. (: Deathly Hallows heb ik dan ook nog niet gezien, maar ik denk echt dat ik de sfeer van Hogwarts ga missen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik weet nog toen dat ik in de cinema zit met het 5de deel (ik had trouwens juist de boek gelezen) dacht ik echt van 'Omg, jullie hebben gewoon dat verhaal verkracht! Zoveel dat eruit is!' Helaas waren mijn gedachten iets te luid en kreeg ik echt super veel boze blikken (A) dus ja, het 5de deel was best wel slecht alhoewel ik de laatste scenes met de 'Death Eaters' wel super goed vind (': en eeuhm ik denk film 1 en 2 vind ik ook wat minder maar wellicht ligt dat aan het feit dat ik die al 1000 keer ofzo heb gezien :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik herinner me dat ik de zesde echt saai vond. Van de vijfde weet ik niet zoveel meer.


    Let the Night embrace you

    6 niet normaal. Mijn zus heeft sinds die film geen Hp film meer willen kijken


    "Ignite, my love. Ignite."

    De vijfde


    I love BTR and One Direction!

    de 6e, maar toen ik hem op internet terug keek vond ik hem wel leuk xd
    ik vind deel 3 best wel saai en deel 4 vind ik niet zó leuk.


    Me so good.

    Ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb ze allemaal meerdere keren gezien, maar niet op volgorde en ook niet zo kort achter elkaar dat ik ze echt kon vergelijken. Sowieso vind ik dat ze allemaal heel goede en heel slechte stukken hebben, dus ik vind het nogal lastig om één film te noemen die ik bijzonder slecht vond...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De 6e, al begrijp ik wel waarom dat zo is. Er moest veel in één film waardoor ze veel leuke stukken uit het boek hebben moeten knippen en de film echt doodsaai werd


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vond het bij Zes zo kut dat er een heel stuk weg is bij Perkamentus zijn 'afscheid' om het zo maar even te noemen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vond de 5e wel het saaiste boek. En dan vond ik de film zeker ook niet leuk xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vond deel 3 en 5 toch wel een van de slechtste films van Harry Potter.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vond de 6e het slechtste omdat het duidelijk is dat deze geforceerd was en zijn magie verloor omdat er zo veel was weg gelaten, en daardoor werd het saai. Ik vind details heel belangenrijk (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    De eerste.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.