• Nummer 1

    [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Denk zodra iemand gaat posten dattie wakker wordt ofzo 8']


    No growth of the heart is ever a waste

    Clara is nog wel op zoek naar een slaapplek.
    Maar wat mij betreft mag het gewoon ochtend worden :p

    Josephine
    Ik lig stil in bed, maar kom niet in slaap. Op de gang is een groepje piraten luidkeels aan het zingen, en ik ben doodsbang dat ze mijn kamer in zullen komen. Dus blijf ik liggen. Zo stil mogelijk. Dan hoor ik de stem van Ace. Ik haal opgelucht adem. Hij stuurt ze wel weg. Maar in plaats daarvan hoor ik hoe hij om rum vraagt. Ik slik en houd me stil. Is hij hetzelfde als al die andere piraten? Na een tijdje wordt het stil op de gang, maar nog steeds kom ik niet in slaap. Ik sluip mijn kamer uit en loop naar het dek. Het is opgehouden met regenen, en de maan staat helder aan de hemel. Ik ga op een kist zitten en adem rustig in en uit. Het geluid van de zee kalmeert me. Er waait een zacht briesje, en het ruikt lekker op het dek. Misschien blijf ik hier wel gewoon zitten.

    Olivier
    Ik glimlach naar Clara als Ace eenmaal weg is gelopen. "Ik breng u wel even naar een kamer. Komt u maar mee."

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:50 ]

    Clara - dame

    Wanneer Olivier naar me glimlach voel ik het warm van binnen worden. "Ik breng u wel even naar een kamer. Komt u maar mee." hoor ik hem zeggen. Met een glimlach loop ik met hem mee. Zal ik mijn arm in de zijne haken net zoals ik dat bij Ace had gedaan. Bij Ace ging het ook zo makkelijk, dus waarom bij Olivier niet. Kom op Clara, sprak ik mezelf de moed toe. 123 en je arm om de zijne, hoe moeilijk kon het zijn. Ik zuchtte en voorzichtig bracht ik mijn arm naar de zijne. Als zijn huid de mijne raakt, voel ik een lichte, aangename tinteling.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ace - Piraat.

    Ineens schiet ik overeind. Aan het gesnurk van de mannen te horen is het nog steeds bedtijd. Het gezang is inmiddels opgehouden en ik werp een blik op de kaars die me vergezelt. Ik hijs me overeind en graaf onder mijn bed naar een nieuw stuk perkament om op te schrijven. Ik ben klaarwakker en heb door mijn vele dromen genoeg inspiratie. Ach, je weet wat ze zeggen. Alleen dronkaards en kinderen spreken de waarheid. Ik doop de inktveer in de pot, leg een boek op mijn schoot met daarop het stuk papier. Al snel dwalen mijn gedachten af en begin ik te schrijven. Misschien kan ik ooit een tweede leven beginnen als dichter of auteur.

    "Liefde en lust. 24 september 1788."

    Na een uur te hebben geschreven leg ik het deel van mijn verhaal onder mijn bed en ga weer liggen. Het wordt hoog tijd dat ik dit hok ga verschonen. Morgen. Eerst maar proberen de slaap weer te vatten. Ik leg de handen in mijn nek en sluit de ogen nogmaals.


    No growth of the heart is ever a waste

    @ TheBoss
    Ik kom er nu pas achter dat Ace van schrijven houd haha Clara is zelf ook schrijfster whaha toevallig !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Oh :o Dat wist ik niet eens hahaha 8'] Ace heeft net zijn prachtige zelfgeschreven verhaal voorgedragen aan Jack en Josephine :'D Maar daar was Clara niet bij haha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kenneth.

    Nadat de piraten waren verdwenen, klom Kenneth weer in zijn hangmat. Lichtjes streelde hij zijn opgezwollen oog. Diep zuchtte hij en sloot zijn ogen. Langzaam viel hij weer in slaap, maar elke keer als hij iets hoorde werdt hij weer wakker. Dit ging nog een hele lange nacht worden.

    Haha, jullie dudes kunnen nog wel versiertrucjes leren van
    Usui uit Kaichou wa maid-sama.
    Hij is zo freaking droog en awesome xd


    Edit; reactie verplaatst ;p

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 16:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol, je bent een beetje verslaafd aan die serie volgens mij :3

    Josephine
    Ik kijk nog even naar de maan, maar krijg het koud. Ik trek mijn knieën tegen me aan en sluit mijn ogen. Het geluid van de zee maakt me slaperig, en al snel dommel ik weg. Ik wordt wakker van de zon, die warm aanvoelt op mijn huid. Langzaam open ik mijn ogen en kijk naar de kleuren aan de horizon. De oranje-roze gloed die de zon verspreid wordt weerkaatst in het water, en het ziet er adembenemend uit. Ik glimlach en sta op. Mijn jurk zou ondertussen droog moeten zijn, wat betekent dat ik hem weer aan kan. Deze mannenkleren wennen, maar bevallen me nog steeds alleminst.

    Olivier
    Ik loop voor Clara uit naar een kamer toe, en hoor haar zachtjes ademhalen. Ineens legt ze haar arm om die van mij heen, en ik voel een schok door mijn lichaam gaan. Haar huid is zo zacht. Ik glimlach in mezelf en loop verder. Expres kies ik de kamer aan het eind van de gang, zodat ik extra lang met haar kan lopen. maar uiteindelijk is het toch zover. Ik draai me naar haar om. "Hier kunt u slapen. Tot morgen, en slaap wel." Ik glimlach naar haar en laat tegen mijn wil in haar arm los. Dan draai ik me om en loop terug. Eenmaal in bed val ik zo in slaap. Het was een vermoeiende dag, en morgen zal niet veel beter worden...

    beeeetje maar, maar serieus.
    Usui is cool 8D
    En een pervert :'D
    Maar toch cool :x

    En bij mijn dudette was 't al ochtend ^o)
    Moet ik even wijzigen en die reactie hier droppen?



    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    De rest van de nacht had ik rustig geslapen, zonder verdere nachtmerries. Inmiddels was het alweer ochtend en de zon scheen zwakjes door mijn raampje. Gauw trok ik mijn kleren aan en zette mijn hoofddoek (dat wtf bandana ding waar ik geen naam voor heb) weer op mijn hoofd, met grootste gedeelte van mijn haren eronder. Oké, vandaag moest ik Felix en Ace ontwijken, zonder nog meer op te vallen. Ik liep mijn kamer uit, deed 'm op slot en liep toen het dek op. Er waaide een koel briesje, maar de zon scheen wel. Een perfecte dag, niet te warm, niet te koud. Ik vroeg me af of er nog klusjes gedaan moesten worden, maar zolang ik geen opdrachten kreeg deed ik vaak ook niks. Plots kwam een oude zuiplap op me af, het was een van de mannen die tegen de komst van de vrouwen was. DIe goedgelovige zak dacht echt dat ze ongeluk brachten, vrouwenhater.
    ''Had je die gil vannacht gehoord?'' begon hij tegen me, ''Ik schrok me rot, ik dacht dat mijn hart het begaf. Volgens mij was het een van die wijven, ik zei toch dat ze alleen maar problemen met zich meebrachten?''
    Er hadden dus toch mensen me gehoord, ik keek de man aan.
    ''Ze moest vast naar de WC en kwam een van de ratten tegen.'' vertelde ik hem.
    ''Ja, dat zal het wel zijn. Die vrouwen van tegenwoordig zijn ook niks meer gewend, bij het kleinste beestje gillen ze de hele reutemeteut al bij elkaar.'' mompelde hij, meer tegen zichzelf dan tegen mij en hij vertrok weer, waarschijnlijk om drank of sigaren te halen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 16:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, ik weet :x
    Maar Clara & Olivier lopen een beetje achter :3

    Is het al ochtend? :3

    jup 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ace - Piraat.

    Ik word wakker door gestommel op de gang en kom tot de conclusie dat ik met mijn hoofd aan het voeteneinde van mijn bed lig. Ik krab wat aan mijn hoofd en hijs mezelf overeind. Waar heb ik in hemelsnaam over gedroomd? Ik heb het vermoeden dat er wat is veranderd op het schip, maar kan niet plaatsen wat. Met die gedachte loop ik de gang door en vervolgens de gang op naar boven. Ik kom in het zonlicht en slaak een kreet van blijdschap.
    'Goedemorgen stelletje miezerige dekzwabbers!' roep ik enthousiast. 'Is iedereen hier klaar voor een nieuwe dag? Een nieuwe ontdekkingstocht naar het onbekende? Kom op, stelletje lapzwansen! Niemand hier die het leven zo toelacht als ik?' 'Ace, hou je muil dicht voor ik 'm dicht sla,' waarschuwt een enorme piraat dreigend. Ik loop op hem af en sla een arm om hem heen.
    'Ah, je hebt te veel alcohol gehad, m'n beste. Alcohol is niet goed voor je. Seks is veel beter.' Hij slaat de arm van me af en ik weet nog net een mep in m'n gezicht te ontwijken.
    'Je weet het bevel van de kapitein. Afblijven van die vrouwen,' zegt hij al zuchtend. 'Weet je waar we dan naartoe varen, grote vriend?' vraag ik aan hem. Hij haalt zijn schouders op. 'Tortuga. En op Tortuga zijn een heleboel gewillige vrouwtjes.' Hij heft het hoofd en kijkt me even zwijgend aan.
    'Hoe weet je dat we naar Tortuga varen?' 'Dat voel ik aan de wind. Het duurt niet lang meer voor we de meeuwen zien. En waar meeuwen zijn, is land.' Ik draai me om en mijn blik valt op Jack.
    'He!' schreeuw ik naar Jack. 'Jij nog zo'n mokkel mee kunnen nemen vannacht?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ik hoorde Ace wel schreeuwen maar negeerde 'm. Net toen ik weg wilde lopen, kijken of er ergens andrs wel nog wat gedaan moest worden, schreeuwde Ace naar me of ik nog een mokkel mee had kunnen meenemen vannacht. Een zacht zuchtje verliet mijn mond en ik draaide me naar 'm toe.
    ''Ben je de kaptein zijn bevel alweer vergeten?'' antwoordde ik Man, die gast was echt onverbeterlijk. Had hij er wel een paar aangeraakt? Waarschijnlijk niet, anders had ik vast wel iets gehoord.. of hij had moeten dreigen. Nee, hij was gisteren nog zo op de goede weg, proberen indruk te maken en hij had zelfs een verhaal voorgelezen dat hij zelf had geschreven. Waarschijnlijk had hij niks gedaan, bang zijn kansen te verpesten bij de meiden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.