• OMG
    als jij een vriendje krijgt he
    vind je het dan ook niet oz belangrijk dat hij een mooit lichaam heeft x´D?
    IK VIND VA NWEL
    net als die van tom,of georg(H) niet EXTREEM gespiers,gwn wat spieren en..breed =D
    en ik let ook op de geur :X VRAAG NIET WAAROM O_o als er ee njonge vorbij fietst zit ik: OMG hij rook lekker x'D

    vind jij dat ook :O?(mooi lichaam+geur xD)
    niet het belangrijkst natuurlijk -.- maar dat moet hij wle hebben vind ik 8)


    don't Worry...Be gay.

    geen overdreven spierballen, want dan lijken het net beachboys(hate beachboys)
    en ze mogen ook niet te gebruind door de zon zijn, want ik been erg wit.
    En geurtje? Nou zolang ze maar niet naar zweet stinken :Y)

    AXE ofso x3 DIE IS LEKKER
    en die heeeele gespierde mannen :S,dat bedoel je ? x'D
    DAT IS LELIJK :W


    don't Worry...Be gay.

    Hij moet niet mega gespierd zijn, en vooral niet naar zweet ruiken xD Dat is echt een afknapper XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hij hoeft niet supper mooi te zijn of s werelds grootste super model maar hij moet wel : breed zijn (gespierd breed he neem bijv, georg ofzo) en eeh... weet ik ut... wel redelijk in ieder geval :D

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    Hij meot aardig zijn +_+ En wel om naar te kijken en als hij meurt dump ik hem ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hij moet aardig zijn , niet te gespierd zijn , en zich niet te veel laten doen door anderen xD


    You'll never dream alone. <3

    AXE ofso x3 DIE IS LEKKER
    en die heeeele gespierde mannen :S,dat bedoel je ? x'D
    DAT IS LELIJK :W
    ja idd

    zweet is vies (:


    don't Worry...Be gay.

    ja ik wi later ook wel ne gast me spiere ze
    ik vind magere jongens zonder spiere ni zo mooi
    iemand zoals georg ofzo xD



    (H)

    whaa jhaa !!
    ik heb ooit es n leraar vr Studie gehad, n echte hottie, & toen die langs onze bank kwam, rook ik es & die rook echt zalig !
    hebeen hem sindsdien Snuffsnuff of Snuffie genoemd :D
    we wiste dii zn naam nii ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik vind bill mega hott ma hij is wel heel erg dun en ik vind 6-pack mega sexy:) ma als hij er leuk uit ziet en hij heeft een leuk kaarkter ben ik allang blij dat er zo'n jongen bestaat die iets met mij wil


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik kijk niet zo echt of hij gespiert is, , hij mag dun zijn, dat ben ik ook, maar niet dik , en spieren mag, dan is het mooi meegeniomen.
    Maar ik heb iets heel raars, ik vind dat hij mooie handen moet hebbe, en daar kijk ik altijd naar, zo raar en ook stom, want er zijn maar heel weinig jongens met mooie handen...

    Ik vind juist dat ze een beetje zon slungel moeten zijn zegmaar. [BillBillBill!] niet dat ik Bill nu heel slungelig is hoor, maar ik bedoel. Hij is niet breed, niet gespierd, juist het tegenovergestelde. Daar val ik op, en zolang ze niet al te ijdel zijn ben ik al blij.
    x


    In your Shadow i can Shine

    Ik wil wel een jonge met een 6 packy da vink echt sexy. Hij moet net z'n lichaam als Gustavie hebben xD en moet idd wel lekker ruiken ^^


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Nja hij moet zeker mooi zijn^^
    en idd niet te gespierd zo gene bodybuilder ofzo -kotst bij de gedacthe alleen al xD-
    en natuurlijk moet die goed ruike^^
    niet naar het zweet stinken xd


    If you had never come out of the blue, I would've stay