• OMG
    als jij een vriendje krijgt he
    vind je het dan ook niet oz belangrijk dat hij een mooit lichaam heeft x´D?
    IK VIND VA NWEL
    net als die van tom,of georg(H) niet EXTREEM gespiers,gwn wat spieren en..breed =D
    en ik let ook op de geur :X VRAAG NIET WAAROM O_o als er ee njonge vorbij fietst zit ik: OMG hij rook lekker x'D

    vind jij dat ook :O?(mooi lichaam+geur xD)
    niet het belangrijkst natuurlijk -.- maar dat moet hij wle hebben vind ik 8)


    don't Worry...Be gay.

    Ik vind juist dat ze een beetje zon slungel moeten zijn zegmaar. [BillBillBill!] niet dat ik Bill nu heel slungelig is hoor, maar ik bedoel. Hij is niet breed, niet gespierd, juist het tegenovergestelde. Daar val ik op, en zolang ze niet al te ijdel zijn ben ik al blij.
    x


    Idd, slungelig is cute (H)

    Ja,dat van geur daar let ik ook op en tja op het licham let ik soms maar ik let ook meestal op zn gedrag.

    Hmm, wel mij maakt het zo'n beetje niet echt heel veel uit


    What's wrong whit loving someone?

    ik kijk naar het kontje:$

    en de geur is vet belangrijk anders stikt hij en dat vindt ik een egte afkraker

    ik ben daardoor ook een keer weggelopu terwijl een jongu met me wwou pratu:$

    Ik let eigenlijk niet op kleine dingetjes.
    Meestal zie ik wel of het geheel leuk is of niet ;]


    Mew <3

    Mijn vriendin zegt altijd dat ik een goddelijk lichaam heb. Ik doe aan fitness dus tsah >< ( ben best wel gespierd zeggen ze ) en de meesten zeggen dat ik erg lekker ruik. ( Heb altijd Bruno Banani op en dat stinkt echt lekker zo als mijn pa dat altijd zei ^^ ).

    En idd ik wil ook niet dat een meisje naar zweet stinkt. Zo ranzig! Daarom verbied ik mijn meisje het ook dat ze minder dan 7 keer per week onder de douche staat.

    Mijn meisje heeft ook wel een beetje een wasbordje. Karate, 2 keer per week trainen, 200 keer buikspieroefeningen per dag en 20 keer opdrukken per dag en geloof me daar wil je niet mee fokken want dan heb je geleik de verkeerde achter je aan :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    met haar wil ik geen ruzie O_o


    don't Worry...Be gay.

    AXEE !! AXE CHOCOLAT :D zo ruikt een jongen die naast me heeft gezeten in de klas XD het was altijd super gezellig met hem. maar nu is die van school af dus elke keer als ik in de supermarkt kom dan ruik ik eff aan de deo [a] XD


    Because Nobody Love's

    kan natuurlijk ook x'D


    don't Worry...Be gay.

    Hij moet wel gespierd ( nouja moet!?!) zijn en niet stinken maar ik let meer op de ogen. En hij moet lief zijn :P
    Vraag me niet waarom xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    LEKKERE GEUR=BELANGRIJK XD


    don't Worry...Be gay.

    =)

    Jaaaa !! Dat vindk ook ! x] Is wel grappig !