• Ooit gehad dat je iemand zo erg haatte dat de kleur je gezicht verlaat als je diegene ziet? Dat je om de beurt warm en koud door je lichaam spoelen door het verlangen diegene te martelen en te doden? Dat je je tanden op elkaar moet houden om geen dodende woorden te spuwen?
    Wel ik heb het. En het ergste is ik kan het niet laten zien, want dan ga ik heel veel mensen verliezen.

    So haten jullie iemand zo erg op het moment?

    Edit: Ik ben over het algemeen niet zo'n hater. Ik ben ook snel vergevend. Moet je nagaan dat er echt iets is gebeurd.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 20:23 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Successful schreef:
    Zó erg is het bij mij nog nooit geweest.


    Ik heb wel enkele mensen die ik écht niet afkan, maar zoals van jou, neen dat nog niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nee, ik ben niet zo'n hater en nogal vergevend. Ik heb soms wel even een hekel aan iemand, maar dat is na een weekje, max., altijd weer over.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nog nooit gehad. En ik hoop ook niet dat dat ooit komt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik
    ik ga deze week zelf wraak nemen:9~(duivel)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    ik begin dan te koken vanbinnen , beter kan ik het niet beschrijven (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nu niet,maar een tijdje gelden wel. Elke keer als ik haar zag wou ik haar de nek omdraaien. En net als jij kon ik ook niks doen zonder andere te verliezen.
    Maar op een gegeven moment bedacht ik me dat het geen zin heeft om me kwaad te maken,me zelf zo te "pijnigen" dus heb ik het maar vergeten.
    Nu doet het me niks meer,ik geef gewoon niks meer om haar.
    Dat moet jij ook proberen te doen,ik weet het het is moeilijk,nu nog heb ik soms van hou toch je kop bij haar,maar het is beter voor je zelf. Jij heb dan meer rust.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eigenlijk ben ik zo'n persoon die niemand kán haten. : D


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch