• Oké, even in het kort.
    Volgende maand ga ik waarschijnlijk naar een evenement met mijn vriend en zijn vriendengroep. Dat vind ik echt héél tof en ik heb er echt zin in. Het enige waar ik een beetje tegenop kijk is dat ik waarschijnlijk jaloers word (ja, het is echt heel erg) en dat ik mezelf dan ga afsluiten terwijl ik dan dat juist niet wil zijn. Ik weet gewoon niet hoe ik mezelf dan moet gedragen tegenover mijn vriendengroep, ik wil namelijk geen slechte indruk bij hun. ;x
    Ik weet ook niet hoe ik het tot 03:00 vol moet houden, aangezien ik vaak snel moe word.. Ik hou ook niet zo van druktes maar ik wil me hier gewoon echt overheen zetten..
    Dus even in het kort: Hoe voorkom ik dat ik jaloers word en mezelf ga afsluiten, en hebben jullie tips om het tot 03:00 vol te houden?


    your eyes are like stars in the night.

    Veel cola drinken?Los gaan?
    Proberen steeds met hun te blijven praten, en je zelf te blijven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon meedoen met hen (: Meer kan ik niet zeggen, want zo is ook hoe ik 't doe. Je moet jezelf erover heen zetten en gezellig meedoen! Dan vergeet je 't vanzelf. En wees gewoon jezelf.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dit komt heel erg verkeerd over, maar:
    Constant bezig zijn en drinken. Je wordt pas moe als je stopt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Koffie drinken, energie shots -denk aan redbull-

    Probeer gewoon met ze te blijven praten en blijf jezelf -netzoalshierbovenwordtgezegt-


    (Be)lieve in (you)rself

    Faceless schreef:
    Koffie drinken, energie shots -denk aan redbull-

    Probeer gewoon met ze te blijven praten en blijf jezelf -netzoalshierbovenwordtgezegt-

    Ik lust geen koffie, hehe xd
    Maar thanks. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Woestynbloem schreef:
    Dit komt heel erg verkeerd over, maar:
    Constant bezig zijn en drinken. Je wordt pas moe als je stopt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haha nou ik weet niet of je alcohol drinkt.. maar een paar drankjes erin en huppa; ík word daar in ieder geval heel vrolijk van. En ik snap dat het misschien een beetje "eng" kan zijn, maar ga in iig niét aan je vriendje hangen or whatever. Dat is voor hem & zijn vrienden niet echt leuk..


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    Haha nou ik weet niet of je alcohol drinkt.. maar een paar drankjes erin en huppa; ík word daar in ieder geval heel vrolijk van. En ik snap dat het misschien een beetje "eng" kan zijn, maar ga in iig niét aan je vriendje hangen or whatever. Dat is voor hem & zijn vrienden niet echt leuk..

    Ik heb alleen hem en zijn zus.. Verder ken ik daar niemand. :'D


    your eyes are like stars in the night.