• Landelijke Leerlingen Staking

    Oproep aan alle leerlingen en leraren, Op maandag 4 april 2011 is er weer een Landelijke Leerlingen Staking georganiseert tegen de lesurennorm en de inkorting van de zomervakantie. Hierbij worden niet alleen de leerlingen maar ook de leraren opgeroepen om te gaan staken!! Het plan is dat geen één leerling in nederland naar school gaat, stuur dit bericht naar iedereen door!!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben benieuwd wie dit gaan doen. Bij mij op school gaat dit ook al de ronde en ik weet nu al dat ik niet mee ga doen.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 22:06 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Uh oke. Daar ga ik dus niet aan mee doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ghehe dan ben ik toch al niet op school ;D [heb normaal dan stage..]
    Maar ik kende dat ;D maar ze zijn nog veel meer dingen van plan hea


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmm, hmm. Ik vind het prima zo eerlijk gezegd. Ik heb dit jaar door omstandigheden amper school gehad. ^^


    SLOAN.

    Tragically schreef:
    Ik ben benieuwd wie dit gaan doen. Bij mij op school gaat dit ook al de ronde en ik weet nu al dat ik niet mee ga doen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Helaas voor mij ik heb dan een toetsweek dus zal wel moeten! Anders zou ik echt gaan,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Bij ons word er ook al over gepraat...
    maar het is een beetje onzin aangezien wij 9 á 10 weken zomervakantie hebben.
    Maar ik zeg geen nee tegen een dagje vrij.

    Ik ga sowieso staken, die mensen hebben trouwens ook Twitter @Leerlingenstake. Just to say


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ga gewoon naar school, want het is kut als je als enige niet op school komt, want dan kan je in je eentje nablijven :'D
    Maar als iedereen 'm peert ben ik ook gauw weg hoor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    EmpireAngel schreef:
    Bij ons word er ook al over gepraat...
    maar het is een beetje onzin aangezien wij 9 á 10 weken zomervakantie hebben.
    Maar ik zeg geen nee tegen een dagje vrij.


    maar als alles zo doorgaat gaat je 9 weken naar 6 weken ;) ze willen alle zomervakanties op 6 weken hebben
    meer uren naar school
    en alle vakantie gelijk hebben
    [dat heb ik gehoord]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ach, van die uren norm klopt geen ene flikker, hoe vaak heb ik wel geen uitval in de week. Ik heb niets te klagen dus ik doe niet mee.


    Everything is worse without music.

    Qlimax schreef:
    Uh oke. Daar ga ik dus niet aan mee doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Van welk opleidingsniveau? Als het om middelbare scholen gaat heeft 't voor mij weinig zin :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb toch stage dus ik doe mee :'D


    -

    Even een vraagje, hoe hoog is de lesurennorm dan nu geworden?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.