• Ik ga zaterdag een puppy ophalen (yeah)
    Dit is hem
    Is ie niet super sweet (H)(H) Hij gaat Blitz heten :)

    Wie heeft er nog meer een puppy of jonge hond, of krijgt er eentje?


    Happy Birthday my Potter!

    Oh mijn god die is schattig:9~
    En ik heb 2 katten, dus een hondje komt er niet in


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Oh mijn god die is schattig:9~
    En ik heb 2 katten, dus een hondje komt er niet in


    Katten zijn ook leuk (H) (ik ben gewoon weg van dieren)


    Happy Birthday my Potter!

    Nevada schreef:
    Oh mijn god die is schattig:9~
    En ik heb 2 katten, dus een hondje komt er niet in


    Kan prima hoor. :3 Mijn hond en katten zijn echt dol op elkaar. Ze liggen bij elkaar in de mand enzo. Het is gewoon wennen voor de kat, maar later zal het wel lukken.


    SLOAN.

    Wat een schatje! Zou alleen voor mij veel te klein zijn, ik heb zelf een Amerikaanse Bulldog. Die kunnen tenminste wat hebben. Voor klein en fel gereedschap heb ik een kat. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zacksass schreef:
    (...)

    Kan prima hoor. :3 Mijn hond en katten zijn echt dol op elkaar. Ze liggen bij elkaar in de mand enzo. Het is gewoon wennen voor de kat, maar later zal het wel lukken.

    Dat geloof ik best wel, maar mijn papa wilt er niet nog een dier bij (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DerMeister schreef:
    Wat een schatje! Zou alleen voor mij veel te klein zijn, ik heb zelf een Amerikaanse Bulldog. Die kunnen tenminste wat hebben. Voor klein en fel gereedschap heb ik een kat. ;D


    Wij hadden hiervoor ook een Jack Russel en die rende alle andere honden er zo uit xD
    Oja en hij speelde altijd met mega honden en had altijd een veel te grote tak. Ze zijn oorspronkelijk ook bedoeld voor de jacht, dus het zijn niet van die schoothond doetjes. Dat is namelijk ook niet echt iets voor ons xD


    Happy Birthday my Potter!

    aww!! wat Fa King cute<333

    wij hebben een dwergpoedel:P

    en 2 katten:P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Aww die is zo cute! <33

    Ik zou wel meteen na het ophalen van de hond naar de dierarts gaan en 'm of haar 'lol laten onderzoeken. - spreekt uit ervaring (cat) -

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 14:47 ]


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Complained schreef:
    Aww die is zo cute! <33

    Ik zou wel meteen na de aankoop naar de dierarts gaan en 'm laten onderzoeken. - spreekt uit ervaring (cat) -


    Ja, dat hebben mijn ouders vorige keer ook laten doen, maar waarschijnlijk is met deze hond alles goed net als vorige keer.
    De eigenaar is trouwens ook een manege houder, dus hij weet wel wat van dieren. De ouders zien er ook gewoon goed uit :)

    Wat had je hond dan?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 14:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    oooh wat een sgatje!_O_


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Wij hadden hiervoor ook een Jack Russel en die rende alle andere honden er zo uit xD
    Oja en hij speelde altijd met mega honden en had altijd een veel te grote tak. Ze zijn oorspronkelijk ook bedoeld voor de jacht, dus het zijn niet van die schoothond doetjes. Dat is namelijk ook niet echt iets voor ons xD


    Oh, gaat me niet om het rennen o.i.d hoor ... Het is gewoon meer dat ik weet dat mijn hond beter tegen een paar speelse klappen kan of een ruw spelletje kan spelen dan zo'n klein hondje. Die doe je veel sneller pijn.
    Mijn bulldog en dat soort is oorspronkelijk gefokt voor stierenjacht, om de dieren neer te drukken maar ze niet te verwonden en zijn daarom goed gespierd en lekker stevig gebouwd! (:
    [+ Je struikelt er minder snel over dan zo'n kleintje. :'D]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 14:59 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    A die hond is ongeloofelijk schattig.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    DerMeister schreef:
    (...)

    Oh, gaat me niet om het rennen o.i.d hoor ... Het is gewoon meer dat ik weet dat mijn hond beter tegen een paar speelse klappen kan of een ruw spelletje kan spelen dan zo'n klein hondje. Die doe je veel sneller pijn.
    Mijn bulldog en dat soort is oorspronkelijk gefokt voor stierenjacht, om de dieren neer te drukken maar ze niet te verwonden en zijn daarom goed gespierd en lekker stevig gebouwd! (:
    [+ Je struikelt er minder snel over dan zo'n kleintje. :'D]


    Whaha ja mijn vader wil eigenlijk ook een buldog, maar wij niet. Ze zijn als baby echt super schattig, maar we houden niet zo van die rimpels xD

    Struikel jij over honden :8 xD

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 15:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ja, dat hebben mijn ouders vorige keer ook laten doen, maar waarschijnlijk is met deze hond alles goed net als vorige keer.
    De eigenaar is trouwens ook een manege houder, dus hij weet wel wat van dieren. De ouders zien er ook gewoon goed uit :)

    Wat had je hond dan?


    De hond stond ook op marktplaats en werd verkocht als een chihuahua pup. Onlangs 1000 euro. Toen we haar gingen afhalen vertelde die vrouw ons dat de hond gezond was, wormenkuur en alle prikken gehad had, maar toen we eenmaal thuis waren werd ze ziek. We besloten meteen naar de dierenarts te gaan, en die had niet veel hoop en zei dat er grote kans was dat ze zou overlijden. Ze had wormen, en nog een tal andere ziektes. De hond is uiteindelijk beter geworden, maar ze bleef steeds groeien lol. Toen bleek dus dat ze een Jack Russel was ipv een chihuahua. (krul)


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Whaha ja mijn vader wil eigenlijk ook een buldog, maar wij niet. Ze zijn als baby echt super schattig, maar we houden niet zo van die rimpels xD

    Struikel jij over honden :8 xD


    Ja man en met de kat gaat het meestal ook maar nauwelijks goed. Ik let er thuis nooit zo heel erg op waar ik loop, omdat het dan via de automatische piloot gaat. Met kleine dieren is dat soms behoorlijk onhandig.
    En naw, die rimpels horen er toch gewoon bij! Trouwens, bij een Amerikaanse Bulldog valt dat wel mee. Die zijn ook een stuk forser dan de Engelse Bulldogs. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.