• Monsoontrut -_- ... wat lees ik dat woord hier vaak op Quizlet, waarom zijn de meisjes/jongens die fans werden van Th sinds monsoon trutten? ik wil hier graag een antwoord op

    Ik ken ze ook pas iets voor monsoon, en ik voel me niet minder dan jullie integendeel zelf, ik heb echt het gevoel dat degene die th al kennen door zich suf te zoeken op internet echt denken dat th hun bezit is

    Jullie weten toch dat het niet uitmaakt wanneer je fan word, misschien ben je fan al sinds het begin, misschien sinds hun doorbraak in Frankrijk, of sinds monsoon, of sinds gisteren, en leeftijd maakt ook niks uit, ben je nu 9 of 40, dat maakt het verschil niet, denk je nu echt dat th soms monsoon uitdracht in de hoop GEEN fans bij te winnen?


    Xx Lisa

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:12 ]

    ik ken ze al van durch den monsun maar werd pas fan sinds monsoon

    bij mij is da ook zo, echt van in het begin kende ik ze al ö want ze waren toen eens op ketnet geweest xD, maar ik hield me er niet echt mee bezig, en sinds monsoon ben ik pas echt fan geworden

    How how how. Ik voel me zeker niet groter/beter dan iemand die dankzij Monsoon fan is geworden ff voor de duidelijkheid!

    Eens, maar bedenk je ook eens hoe het is voor ons.
    Sinds ál die fans erbij zijn gekomen worden we uitgescholden, en accepteerd niemand Tokio Hotel meer.
    Vind je het gek dat we dat dan af en toe afreageren op van die nieuwe fans? Geef toe, de helft is ook hysterisch en irritant. Like my god die meeting vandaag >.< Ik schaamde me dood voor de fans daar, we zijn ook vrij snel weggegaan :')


    AMEN Bomm
    En Bomm heeft gesproken.
    Hier ben ik het eigenlik mee eens.

    Eens, maar bedenk je ook eens hoe het is voor ons.
    Sinds ál die fans erbij zijn gekomen worden we uitgescholden, en accepteerd niemand Tokio Hotel meer.
    Vind je het gek dat we dat dan af en toe afreageren op van die nieuwe fans? Geef toe, de helft is ook hysterisch en irritant. Like my god die meeting vandaag >.< Ik schaamde me dood voor de fans daar, we zijn ook vrij snel weggegaan :')

    Haha, jah, maar daar begrijp ik je helemaal in, ik schaam me ook echt met die andere fans, vandaar ga ik nooit naar meetings, en ik vind echt de fans zo histerisch, ik zou graag eens naar een th concert gaan, en echt chill zijn, maar dat zal nooit lukken met die histerische massa, maar dat heeft niks met monsoon te maken hoor, dat is de hype

    Eens, maar bedenk je ook eens hoe het is voor ons.
    Sinds ál die fans erbij zijn gekomen worden we uitgescholden, en accepteerd niemand Tokio Hotel meer.
    Vind je het gek dat we dat dan af en toe afreageren op van die nieuwe fans? Geef toe, de helft is ook hysterisch en irritant. Like my god die meeting vandaag >.< Ik schaamde me dood voor de fans daar, we zijn ook vrij snel weggegaan :')

    Dat is wel zo. Sommige worden helemaal gek. En ik word nu ook meer uitgescholden. Maar dat maakt mij niet uit. Ik ga ook niet op 50cent scheldenxD
    En ik ken ook een paar irritante fans. Maar daar zeg ik ook gewoon wat van. Bijv.: Heb je wel je pilletjes gehad ofzo.


    Music is the new sex

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:13 ]

    Ik vnd die Engelse nummer dom enzoo maar zoals Bomm zegt. Okay als je op een concert lekker uit je dak gaat enzoo maar niet bij het minste als je hun naam hoort ofzo -.-

    Thankyouverymuch ^^
    Ik ga wel naar meetings, van schrei en met mensen die ik ken.
    Deze laatste was zó ontzettend erg serieus.
    ZE GINGEN BALLONNEN OPBLAZEN, SLINGERS OPHANGEN, WE MOEST ACHTERLIJKE HOEDJES OP U.U Like, die deed ik dus niet op. We moesten cake-versieren.
    Like come on _0_ tot zover Karin van de THDST.
    Faline, Sas, Sonja en ik vluchtte vet snel weg :'D Het was zo ernstig en triest.

    inderdaad! ö
    ik krijg de koude rilling als iemand me weer een monsoonslet noemt
    ooit zei een wijf zo: wat denken die monsoontrutjes wel niet?? de échte fans zijn al fan sinds TH ooit begonnen is!

    uh..hallo! als je niet van Duitsland bent, hoe kun je hen dan in vredesnaam al van in het begin kennen??

    over leeftijd.. daar heb ik wel wat op te zeggen:
    ik ken een meisje van 9 jaar die al even lang fan is als ik. heb ik geen probleem mee, want die gedraagt zich tenminste normaal!

    maar een paar dagen geleden was ik met een bende TH-fans op stap aan de zee :Y) en we kwamen zo een kind tegen van 10 jaar, die beweerde dat ze al 2 jaar fan is, en toen we vroegen wat haar lievelingsliedje is, zei ze monsoon, omdat dat het enigste liedje is dat ze kent van hen -_-
    yeah sure! 2 jaar fan en ze kent maar 1 liedje??

    zulke 'fans' kan ik dan weer niet uitstaan..

    Thankyouverymuch ^^
    Ik ga wel naar meetings, van schrei en met mensen die ik ken.
    Deze laatste was zó ontzettend erg serieus.
    ZE GINGEN BALLONNEN OPBLAZEN, SLINGERS OPHANGEN, WE MOEST ACHTERLIJKE HOEDJES OP U.U Like, die deed ik dus niet op. We moesten cake-versieren.
    Like come on _0_ tot zover Karin van de THDST.
    Faline, Sas, Sonja en ik vluchtte vet snel weg :'D Het was zo ernstig en triest.

    Cakeversieren en hoedjes op:O O god. Wat ergx'D


    Music is the new sex

    Omg ik kan het me zooo voorstellen. Ik ga zelf nooit naar meetings ofzo omdat ik 1 Toch niet mag van m'n ouders of hun moeten mee en 2. Ik die meetings eigenlijk focking dom vind enzoo. Uhmm @ Bomm voorwat staat THDST xD

    fanmeetings zijn soms wel cool.
    nuja, egte fanmeetings doe ik niet egt, maar wel vrienden-die-ook-fan-zijn-meetings xD

    de laatste draaide uit op een zuipavond met een fles vodka die maar een kwartier meeging :') nog maar te zwijgen over de andere flessen alcohol.. >.<

    maar cakejes versieren en hoedjes opzetten? o.O
    nee, wij praten meestal zelfs nauwelijks over TH xD

    Haha, xD meeting avonturen, ik zou nooit naar zo'n meeting gaa, dat is gewoon niets voor mij, ik ben nu wel fan van th enz, maar ik zou nu niet in een th shirt rondlopen en roepen, 'IK BEN TH FAN!! HEB RESPECT' xD

    Ik loop ook niet in een T-shirt hoor. Mijn zusje wel. Als ik met zo'n shirt zou lopen ben ik dood. Echt waar. Er wonen hier meer "haters" dan fans.


    Music is the new sex