• Monsoontrut -_- ... wat lees ik dat woord hier vaak op Quizlet, waarom zijn de meisjes/jongens die fans werden van Th sinds monsoon trutten? ik wil hier graag een antwoord op

    Ik ken ze ook pas iets voor monsoon, en ik voel me niet minder dan jullie integendeel zelf, ik heb echt het gevoel dat degene die th al kennen door zich suf te zoeken op internet echt denken dat th hun bezit is

    Jullie weten toch dat het niet uitmaakt wanneer je fan word, misschien ben je fan al sinds het begin, misschien sinds hun doorbraak in Frankrijk, of sinds monsoon, of sinds gisteren, en leeftijd maakt ook niks uit, ben je nu 9 of 40, dat maakt het verschil niet, denk je nu echt dat th soms monsoon uitdracht in de hoop GEEN fans bij te winnen?


    Xx Lisa

    (...)En Thx
    Love You (cool)


    Love You ²
    ,,let maar niet op mij late reactie xD


    Crack a bottle

    Ik loop ook niet in een T-shirt hoor. Mijn zusje wel. Als ik met zo'n shirt zou lopen ben ik dood. Echt waar. Er wonen hier meer "haters" dan fans.

    ik vind de shirts gewoon lelijk, en jah, ik wil ook men imago op school wat behouden natuurlijk

    Staat voor Tokio Hotel dutch street team.
    Maargoed ik schrijf nu een weblog erover. Moet je dat maar lezen. Het was dé horror.

    Alle meetings hiervoor waren like echt leuk? Geen hysterisch / dom gedoe.

    (...)
    ik vind de shirts gewoon lelijk, en jah, ik wil ook men imago op school wat behouden natuurlijk

    Als ik zo'n shirt had zou ik er of in sporten of in slapen. Maar hell no dat ik ermee over straat ga lopen.


    Music is the new sex

    Okay ik ga straks de échte horror lezen van Bomm want die moet ik gelezen hebben xD

    Staat voor Tokio Hotel dutch street team.
    Maargoed ik schrijf nu een weblog erover. Moet je dat maar lezen. Het was dé horror.

    Alle meetings hiervoor waren like echt leuk? Geen hysterisch / dom gedoe.
    Nouja er zijn meetings voor alle soorten mensen hé ^^ deze was dus niet echt jou stijl ^^ maar dat begrijp ik wel, ik zou de boel ook verlaten ^^

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:13 ]

    monsoon trutte zijn de mense die fan zijn geworde bij monsoon en ALLEEN hun hits kenne.

    Niet mijn stijl nee :')
    Lees: http://www.quizlet.nl/log.php?id=384

    Trouwens ik vind die shirts ook tering lelijk o.o Je figuur komt totaal niet uit, en ik hoef geen foto van Bill op m'n tieten te hebben.
    Die karin van de hyve geilt trouwens op Bill o.o
    COME ON, ze is frigging 32. o.o Pedo?

    Jah, ik vind dat dus ook over die shirts, geen model -_- en Haha, er is zelf ergens een getrouwde vrouw, van 40 ofz, en telkens als ze sex heeft met har man roept ze Bill's naam .. en die man vind dat niet erg, hij zegt, jah zo hebben we vaker sex, maar dat vind ik dus pas pedo XD

    monsoon trutte zijn de mense die fan zijn geworde bij monsoon en ALLEEN hun hits kenne.
    ik ben fa&n sinds monsoon en ken al hun liedjes, maar wrm noem je het dan niet, wannebe ofz

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:14 ]

    Ja klopt, maar like, dat zo'n geval onze fanhyve leidt? Dat is té ernstig. _0_
    Ik ben zo bij dat Faline en Sas alles regelen met de duitse universal enzo. En niet zij o.o

    Idd, moet je daarvoor zo oud zijn om cake te gaan versieren ^^ maar misschien dan ik ooit nog wel eens naar zo'n meeting ga, maar dan moet ik wel zeker kunnen zijn, dat het niet zo'n drama is gelijk jou avontuur daar

    Haha :'D Moet je gewoon komen als ik ook ga. Samen met een paar kennisen van schrei. Meestal is het gewoon shoppen, filmpje, eten klaar. ^^ Simpel maar altijd succesvol.

    Haha :'D Moet je gewoon komen als ik ook ga. Samen met een paar kennisen van schrei. Meestal is het gewoon shoppen, filmpje, eten klaar. ^^ Simpel maar altijd succesvol.
    Jah misschien dat ik het wel eens doe, als het weer eens vakantie is, want nu met school ^^ is het moeilijker, maar toch bedankt, nu voel ik me toch iets wat uitgenodigt XD

    Monsoontrut , dat vind ik echt zo'n stom woord xD


    Ik proefde meer dan eens verlangen