• Ik heb twee goede toetsen meegekregen.
    Ik ben weer beste vriendinnen geworden met iemand.
    Zij gaat me nu weer helpen met mijn crush.


    Ook een goede schooldag gehad?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 13:10 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee want ik was vrij vandaag (krul)


    -

    Hell no.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    nee


    Me so good.

    7,8 voor m'n boekverslag Nederlands :) Dus jap!


    Life is hard and then we die

    Nope ):


    Caution first, always.

    haha sowieso, alleen te horen gekregen dat ik naar beneden zak, nu ik kader doe, -dat doe ik sinds 5 week nu, en ik zat eerst vmbo basis..- en we hadden laatste 2 uur uitval dus waren we kwart voor 1 vrij in plaats van kwart over 2. ;D


    Life is a beautiful struggle

    Valt mee. De zon maakte het ook een stukje beter (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nope,
    Kwam telaat op school.
    Ik moest me melden bij mijn leerjaar leider omdat ik een grote mond had.
    voor economie had ik een toets, maar omdat die man al 2 weken ziek was en we dus geen les van hem hadden gehad vond ik het oneerlijk dat de toets doorging. Werd er weer uitgestuurd voor een grote mond en heb nu dus een 1 voor die toets. en moest 2 uur nakomen.

    Ik heb thank god mijn halve wiskundetoets van iemand kunnen overschrijven, want ik snapte er weer eens niks van en ik moet echt een voldoende halen ;$
    En bij Duits hadden we een ipod van iemand aangesloten op de cd-speler, vet chille muziek daar (: -leraar was de hele les weg lol-
    + ik had sowieso amper les, en bij de lessen die ik had hoeven we toch niks meer te doen omdat we al klaar zijn met de leerstof ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaa (:

    Eh.. niet in het bijzonder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jep, laatste uur uitval, en vandaag rapport gekregen; geen onvoldoendes! (:

    Het enige wat kut is, is dat ik me nu niet goed voel.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 19:19 ]


    Opgeven is geen optie.

    Wat fijn voor je! :D

    Mijn schooldag was normaal


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, er werd gezegd vanochtend op school dat we biologie s.o hadden. Waarvan ik niks afwist, en ik had een 5 voor biologie pw, =.=, maar dat was te verwachten :3, En k heb een zere rug, en polsen, door l.o, bij de trapeze, het is wel leuk ^^, maar als je zegmaar van die kast hangt, en dan een koprol moet maken, en ik neerkom , vergeet ik los te laten, en krijg ik een klap... =.=

    Uggs schreef:
    Nope,
    Kwam telaat op school.
    Ik moest me melden bij mijn leerjaar leider omdat ik een grote mond had.
    voor economie had ik een toets, maar omdat die man al 2 weken ziek was en we dus geen les van hem hadden gehad vond ik het oneerlijk dat de toets doorging. Werd er weer uitgestuurd voor een grote mond en heb nu dus een 1 voor die toets. en moest 2 uur nakomen.


    ahw, dat is echt kud.. ;s