• Ik heb twee goede toetsen meegekregen.
    Ik ben weer beste vriendinnen geworden met iemand.
    Zij gaat me nu weer helpen met mijn crush.


    Ook een goede schooldag gehad?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 13:10 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Levi schreef:
    Hell no.


    Hope goes lost but never dies.

    Die vent is creepy O.O

    Gefeliciteerd! =D
    Ja, ik heb ook een leuke dag gehad!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Nee, want ik heb ontdekt dat ik een talent heb om mijn mannelijke buurmannen een bloedneus te bezorgen.(cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nope, want ik was vrij (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    reyon schreef:
    Nee, want ik heb ontdekt dat ik een talent heb om mijn mannelijke buurmannen een bloedneus te bezorgen.(cat)


    hmmm...de japanse manga bloedneus sexual arrousal bloesneus of de -ik sla je een bloedneus-bloedneus? :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hij duurde vreselijk lang, maar ik ging wel een ijsje kopen op de terugweg, en jonge, die was zó lekker. :Y)


    wth.

    Ik niet. Nederlands literatuur proefwerk ging over een of andere vage sextekst vanuit de ogen van een hond. Dat was echt super raar. En verder had ik geen school :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uhhm niet echt.


    You know my name,not my story.

    Vampira schreef:
    (...)

    hmmm...de japanse manga bloedneus sexual arrousal bloesneus of de -ik sla je een bloedneus-bloedneus? :P


    De 'blijkbaar-krijg-je-een-bloedneus-van-opwinding-en-ben-ik-dus-gewoon-te-hot-bloedneus' (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb een rotdag gehad :(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    HAHA, check dat awesome plaatje.
    Ja hij was wel awesome ;d


    What doesn't kill you makes you stronger.

    ik heb een slechte dag.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    school ging goed,maar ik heb gister mijn fiets gesloopt,dat was wel een dompertje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik had vandaag 'gezondheidsdag', dus ja. Eerst moesten we ontbijten in klas, daarna een film kijken en nu ben ik al terug thuis. Lekker chill :9~


    Never run out of reasons to smile...