• Een van mijn beste vriendinnen is vandaag keihard voor mij opgekomen, want ik was niet op school. Het meisje met wie wij al heel lang ruzie hebben maakt een opmerking over dat ik bij de zeeman wil gaan werken. En toen heeft mijn vriendin gezegd van dat ze haar Kutkop dicht moet houden omdat er alleen maar stank uitkomt, en dat je haar al van 3 km afstand kunt ruiken, door de frietlucht die om haar heen hangt (ze werkt bij de Mac).

    Dat vond ik echt lief van haar. Hebben jullie ook zulke vriendinnen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aww dat is echt lief!
    Ja, ik heb ook zo'n vriendinnen, ik hou geweldig veel van ze (flower)


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Dat is lief.
    Nee ik heb niet echt van zulke vrienden. Maar dat komt ook omdat ze het bij mij heel moeilijk kunnen doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is fijn van haar.
    Zo heb ik er gelukkig ook wel enkele. :')

    Netjes haha, liever bij de zeeman werken dan bij de mac hoor (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ugh, triest. Dat mensen zich te goed voelen voor winkels zegt echter ook wel iets over hun karakter, vooral als ze dan mensen die wel naar die winkels gaan staan uitmaken voor armoedzaaiers.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ugh, triest. Dat mensen zich te goed voelen voor winkels zegt echter ook wel iets over hun karakter, vooral als ze dan mensen die wel naar die winkels gaan staan uitmaken voor armoedzaaiers.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    taeyunx schreef:
    Aww dat is echt lief!
    Ja, ik heb ook zo'n vriendinnen, ik hou geweldig veel van ze (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ooh dat is echt lief dat ze voor u opkomt

    soms maar meestal niet als er 1 vriendin boos is en we hebben ruzie gaat iedereen bij haar en spannen ze samen tegen mij


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    ik heb ook wel een heel lieve vriendin maar toch begrijpt ze me niet zo goed


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Aaaw, wat lief van d'r.
    1 ding: Houden die vriendin!
    (flower)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Wow,wat een lieve vriendin. Ik heb ook hele lieve vriendinnen (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Aaah wat lief!! Ik weet momenteel niet zo goed waar m'n vriendin en ik staan. De spanning is de laatste tijd wat gespannen maar gelukkig heb ik nog een paar hele toffe vriendinnen!!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Ahww, dat is lief.
    Mijn beste vriendin is ook wel heel lief.
    En een andere vriendin is ook heel aardig, zij zou ook zo iets zeggen :'D, maar ze is ook wel van het geweld. ;x

    ahw how sweet (:
    jep ik heb ook zulke vriendinnen envrienden(:


    My biggest fear is oblivion.

    Altijd fijn om iemand te hebben op wie je kunt bouwen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.