• Speciaal voor jou Inglourious. Omdat jij het verhaal wilde weten. Maar dan deel ik hem meteen even met de rest.
    Hallo rest!
    Ok, sorry.

    Mijn lerares Nederlands gelooft dus dat ze de wereld heeft gered. Ik zal het even uitleggen.
    Ze is zowieso al een raar wezen. Ze loopt de hele les door de klas met haar vingers in een rare beweging voor de 'positieve stroming' in het lokaal. Ze is al 60.
    We hadden het met haar over Japan. Toen zei ze dat je vorige week al voelde dat er iets ergs ging gebeuren. En dat ze toen al helemaal overstuur was etc etc. En dat ze nog veel ergere dingen aan voelt komen. Op zich vind ik dat niet raar, maar jullie kennen haar niet. Als het uit haar mond komt is het gewoon zwaar lachwekkend.
    Toen begon ze erover dat ze bij de vorige Tsunami hetzelfde had. E ze zei letterlijk "Als ik niet met mijn groep die dag had gedaan wat we hebben gedaan dan was zeker weten de rest van de wereld nu ook al vergaan".
    Oftewel, ze is lid van een sekte 'groep' die geloven dat ze de wereld redden met hun 'handelingen'.

    De hele klas lag plat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Whaha. X'D
    Makkelijk te zeggen achteraf. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Jaa, wat Echo zegt. Erg makkelijk te zeggen achteraf:Y) Best wel erg dat ze dan gewoon lerares is.
    Maar mijn klas zou ook echt helemaal plat liggen. Wij zouden het helemaal niet erg vinden als iemand zo de hele les vol praat, maar achteraf is dat natuurlijk altijd slecht :')


    To live would be an awfully big adventure

    Lol, dat is gewoon bijna eng. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    lmao. :'D


    Life is a beautiful struggle

    sekte hahahaha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een groep is niet per definitie een sekte. Ze zit gewoon bij een groep waarin mensen zitten die net als haar in andere dingen geloven als de ‘normale’ mens. Iedereen lacht er nu over en niemand snapt er een ruk van, maar ik begrijp haar eigenlijk wel. Alleen is het idd wel erg fucked up hoe ze dat dan aan anderen verteld. En het feit dat zij zich daarmee bezig houdt wil niet zeggen dat ze dat haar leerlingen moet vertellen. Ik vraag me af wat er gebeurd als jullie dat aan jullie ouders vertellen en die vervolgens weer naar de conrector gaan .___. Máár het feit dat ze dingen zegt die anderen niet begrijpen of willen geloven wil dus niet zeggen dat het per definitie ook echt niet waar is :3. Ik vind het wel appart dat ze zichzelf zoveel credit durft te geven door te zeggen dat ze de wereld gered heeft :3. Een beetje energie op afstand sturen kan iedereen als ze dat willen, maar dat zal een aardbeving niet tegenhouden :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    ;Lol


    I´m nothing special.