• De stelling van vandaag luidt:
    Een politieagent heeft bij een operatie altijd voorrang op een crimineel, hoe erg het ook gesteld moge zijn met diegene

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, iedereen gelijk voor de wet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    DerMeister schreef:
    (...)

    Zulke mensen hoeven van mij ook geen voorrang.
    Als het je zo duidelijker is: Ik ben het over het algemeen eens met de stelling. Op een simpele handtasjes dief o.i.d na, mogen moordenaren, pedofielen, verkrachters en terroristen gewoon sterven als een soldaat of agent daarmee gered/geholpen kan worden.

    En ja, ik vind pedofilie of kinderen op wat voor manier pijn doen dan ook erger dan moord. So what? (cat)


    Shoganai i ne~

    Eens en oneens,
    Als het pedofielen, moordenaars, verkrachters en terroristen zijn ben ik het direct eens, ik zou nog eens extra schieten.
    Als ze gewoon kleine dingetjes hebben gedaan en spijt hebben ben ik het niet eens, dat gaat degene met het ergste voor.
    Als het corrupte agenten zijn die zelf pedofielen en weet ik veel wat zijn, leg ze dan maar samen in een kamer, dan kunnen ze samen creperen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ahja, want die crimineel heeft geen ouders die doodongerust zijn? :8


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens, Mens Blijf Mens Hoe je ook bent.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Carcass zei op 17 maart 2011 - 0:06:

    Oneens, mens blijft mens, je 'titel' maakt niet uit, erge gaan voor.


    I´m nothing special.

    KingJonghyun schreef:
    Ligt eraan waarbij. Bij een hartoperatie natuurlijk niet, maar bij een gebroken been of zo wel


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Lockwood schreef:
    Oneens.

    gewoon gelijk iemand operen als het nodig is ;)
    altijd


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens, die crimineel heeft ook een leven oO'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    oneens, een mens is een mens.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Oneens, het zijn allebei mensen. Als de politieagent alleen een vleeswond heeft en de crimineel in levensgevaar verkeert, vind ik dat de crimineel voor moet gaan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eens. Al hangt 't er vanaf wat die crimineel net gedaan heeft. Mensen vermoord? Laat 'm creperen. Iets gestolen ? Oké ja, daar kan ik nog mee leven.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 18:56 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    MONSTERBEAR schreef:
    Ligt eraan hoe heftig de crimineel de regels overtreed.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Oneens, ze zijn allebei toch gewoon mensen?


    This is me.

    Caravaggio schreef:
    Oneens, criminelen zijn ook mensen.


    wth.