• Zoals jullie misschien wel weten ben ik Goldmember op Hyves, daarmee is elke week een bepaalde actie om wat te winnen. ik zal de e-mail van deze week even kopiëren:


    Een bungalow voor maar liefst 16 personen met alles erop en eraan, een weekend of midweek lang. Met wie zou jij als Goldmember gaan? Laat ons de reden van dit familie of vriendenfestijn weten en wie weet win jij en kun je een datum prikken!

    Goldmembers krijgen sowieso 50euro korting
    Gezellig ertussenuit? Bij Landal de Lommerbergen of Landal Het Vennenbos krijg je nu 50euro korting op een verblijf. Reserveren kan hier of neem contact op met het Contact Center via tel. 0900-8842 (0,20euro p.min.). Vermeld bij uw reservering wel de code: HYV01L. Deze aanbieding geldt voor de periode van 1 april tot 1 juli 2011 en is alleen geldig voor nieuwe reserveringen en geldt niet in combinatie met andere acties, kortingen, spaarprogramma's en voordeelcheques. De aanbieding geldt niet op feestdagen en vakantieperiodes.

    Voorwaarden
    De te winnen bungalow ligt in Drenthe en bevindt zich op Landal Aelderholt. De winnaar verblijft een weekend of midweek in een nieuwe vrijstaande 16-persoons bungalow en heeft de keuze uit alle aankomstdata in de maand oktober en november m.u.v. schoolvakantie- en feestdagenperioden zoals deze worden gecommuniceerd in de Landal GreenParks brochure. Reserveren kan vanaf 10 weken voor aankomst d.m.v. een reserveringsformulier. Inclusief reserveringskosten en bedlinnen, exclusief overige kosten.


    Nu wil ik dus wel als reden opgeven om met een aantal Quizletters op vakantie te gaan, zou toch wel awesome zijn. Als je denkt van: ''Wow Awesome!'' Help me dan even mee een reden te verzinnen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jij moet winnen omdat jij super bent!(cat)

    ???


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    uhhhm.. je moeder heeft een burn-out, zit in het gips + heeft een heeele erge ziekte en ze wil voor de laatste keer op vakantie ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    uhhhm.. je moeder heeft een burn-out, zit in het gips + heeft een heeele erge ziekte en ze wil voor de laatste keer op vakantie ;D

    Doe normaal zeg.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Met allemaal vrienden van jezelf die op Quizlet zitten, een hele leuke site, wil je een weekendje weg om elkaar eens voor het eerst te ontmoeten, en dan is dit de meest geweldige optie.
    Zoiets? Wel gaaf (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Gewoon de reden die je hebt uitleggen? Dat je met een paar internetvriendinnen/kinderen van dit forum die je nog nooit eerder hebt ontmoet (of een paar keer) dat wil?


    I live for the applause, you will die for it.

    Omdat heel Q over Ned en Belgie verspreid ligt en je daarom ons nooit ziet en dat je dus graag een tijdje met een aantal van Q zo wilt doorbrengen.

    Maar dan beter formuleren. Ik kan nie nadenken met koppijn.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Omdat heel Q over Ned en Belgie verspreid ligt en je daarom ons nooit ziet en dat je dus graag een tijdje met een aantal van Q zo wilt doorbrengen.

    Maar dan beter formuleren. Ik kan nie nadenken met koppijn.

    Ja, dat is een goeie. En dan moet je handtekeningen verzamelen x)
    JK.


    Felix

    Gewoon vertellen wat voor leuke site het is en dat het jou geweldig lijkt om een grote meeting te houden voor de mensen die je het leukste vindt ofzo :'D Gewoon omdat het kan.


    -

    als je dat lukt, wil ik meeeee. _O_


    Life is a beautiful struggle

    Wat Jellanie al zei ^^

    Maar uhm: Dat je veel vrienden hebt gemaakt via Q en echt een keer met hen op vakantie wil omdat het anders onmogelijk is om te meeten aangezien iedereen verweg woont (Wat Junns zei)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Junns schreef:
    Omdat heel Q over Ned en Belgie verspreid ligt en je daarom ons nooit ziet en dat je dus graag een tijdje met een aantal van Q zo wilt doorbrengen.

    Maar dan beter formuleren. Ik kan nie nadenken met koppijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mag ik dan mee?(cat)

    Ik vond die reden van Junss btw heel goed!


    everything, in time

    MarleentjeSR schreef:
    Mag ik dan mee?(cat)

    Ik vond die reden van Junss btw heel goed!


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Omdat hyves gewoon zo tof is om mij te laten winnen, zodat ik een weekend weg mag met mijn vrienden van Quizlet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Junns schreef:
    Omdat heel Q over Ned en Belgie verspreid ligt en je daarom ons nooit ziet en dat je dus graag een tijdje met een aantal van Q zo wilt doorbrengen.

    Maar dan beter formuleren. Ik kan nie nadenken met koppijn.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky