• de laatste tijd heb ik steeds van die rare dromen. het zijn geen echte nachtmerries en ik kan ook nooit echt herinneren wat ik precies droomde. maar ik herinner me wel kleine dingetjes. maar altijd gebeurd er wel hetzelfde. in het echte leven schaamt iedereen zich wel eens. en in mn dromen wijzen mensen me op die dingen aan! in het echte leven gebeurd dat natuurlijk niet, maar het maakt me wel banger. het is niet dat ze me pesten in mn dromen ofzo, nee ze wijzen me alleen op die dingen aan zodat ik erop ga letten. ik vind het eng....


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volgens mij beïnvloeden iedereens dromen hun eigen leven wel? Onbewust of bewust..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik de laatste tijd ook heel erg.


    Forever.

    Ruocco schreef:
    Volgens mij beïnvloeden iedereens dromen hun eigen leven wel? Onbewust of bewust..

    k zit er al een tijdje mee en omdat jullie op q elkaar altijd proberen te helpen hoopte ik dat jullie me mischien gerust konden stellen ;X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Heb ik ook.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb de laatste tijd ook vage dromen gehad.


    <3

    k ben blijkbaar niet de enige ;X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ruocco schreef:
    Volgens mij beïnvloeden iedereens dromen hun eigen leven wel? Onbewust of bewust..


    Ja, dat ken ik wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    StillBored schreef:
    k ben blijkbaar niet de enige ;X

    klopt ;D
    ik heb dat probleem ook een tijdje gehad, en toen heb ik een dromenvanger gekocht. dat werkte egt heel goed. het klinkt mischien wel raar, maar het helpt ;D

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 15:34 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nou, dat betekent dat je onbewustzijn je iets duidelijk wilt maken. De dromen beïnvloeden je leven niet, jouw leven beïnvloed je dromen. Je zit waarschijnlijk er zelf mee, je dromen maken je dit alleen duidelijker.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Nou, dat betekent dat je onbewustzijn je iets duidelijk wilt maken. De dromen beïnvloeden je leven niet, jouw leven beïnvloed je dromen. Je zit waarschijnlijk er zelf mee, je dromen maken je dit alleen duidelijker.

    heej dat klopt wel ja Ö alleen maken die rotdromen het iets erger
    heeft iemand mischien tips ofzo waardoor je droomloos slaapt? (dat kennen jullie toch wel, dat je zo heerlijk doorslaapt zonder ergens aan te denken enzo?)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    heej dat klopt wel ja Ö alleen maken die rotdromen het iets erger
    heeft iemand mischien tips ofzo waardoor je droomloos slaapt? (dat kennen jullie toch wel, dat je zo heerlijk doorslaapt zonder ergens aan te denken enzo?)

    Een dromenvanger, zoals eerder is gezegd. Ik weet alleen niet waar je die kan halen.


    To live would be an awfully big adventure

    oowhh eng!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Courtesan schreef:
    Nou, dat betekent dat je onbewustzijn je iets duidelijk wilt maken. De dromen beïnvloeden je leven niet, jouw leven beïnvloed je dromen. Je zit waarschijnlijk er zelf mee, je dromen maken je dit alleen duidelijker.

    Inderdaad..
    En dat heb ik ook ja. Het is vreselijk, ik heb dat echt niet graag. Maar ja, wie wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right