• Woensdag ben ik naar Münster geweest en ik heb er eigenlijk niet zoveel over te vertellen. We moesten 10 over half 4 terug zijn, maar we raakten de weg kwijt. Aan allemaal Duitsers gevraagd waar we heen moesten, wezen ons steeds verder de stad uit. Uiteindelijk kwamen ze ons met de touringcar ophalen en iedereen bitchen tegen ons.
    Gister kregen we opmerkingen als ''Verdwalen jullie niet in de school?'' enzo. Vandaag kwam onze afdelingsleider naar ons toe en moesten we van hem excuses aan heel havo 3 gaan maken. NO.WAY.BITCH. Hij zou ons volgende week daarover gaan spreken, wanneer we dat moeten gaan doen enzo. Volgens een paar hangt er ook nog een vierkant rooster boven ons hoofd, maar dat geloof ik niet. We hebben met z'n 5en een bus van 80 kinderen een uur laten wachten. We waren gewoon verdwaald. =.= Half havo 3 haat ons nu en overal worden we nagewezen en horen we dingen als ''Dat waren hun die te laat kwamen.''

    Dáár word je chaggo van. T.T


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat kunnen jullie er nou aan doen dat jullie verdwaalden? Jezus man, wat een zeikerds D':


    Your call, Detective Shinypants.

    Vicodin schreef:
    Wat kunnen jullie er nou aan doen dat jullie verdwaalden? Jezus man, wat een zeikerds D':

    Inderdaad, jij snapt het.


    *insert philosophical cringe expression here*

    sjees lekker dan!!

    wat een PIEP leraar.. jullie kunnen er toch ook niks aan doen dat jullie verdwaald waren:8


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dude, wat een kinderachtige mensen..


    ars moriendi

    Dat is echt ontzettend kinderachtig. Ik spreek uit ervaring: zelf wil je ook helemaal niet verdwalen. Het is jullie schuld toch niet =.=


    To live would be an awfully big adventure