• oke, ik heb hulp nodig,
    ik ben best vaak te laat en heb dus soms een smoesje nodig,
    maar ik ben nu door al mijn smoesjes heen,
    heeft iemand nog smoesjes voor te laat komen en huiswerk niet af hebben.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Banjoh!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Tja, ik kom altijd op tijd x'D En ik heb mijn huiswerk altijd af. Tja, ik wil later nog ergens komen en een leuke baan hebben(krul)
    Als je broers/zussen/neven/nichten etc ook altijd te laat komen, dan kun je het aan hen vragen. En misschien kan je iets los maken bij je ouders. De mijne vertellen altijd hoe zij het deden. Zo ben ik erachter gekomen dat mijn vader werkelijk nooit naar gym ging vroeger en mijn moeder 4x in de maand ongesteld was:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Goblin schreef:
    Niet te laat komen en je huiswerk wel af maken! How 'bout that.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    tja, optijd komen en huiswerk maken gaat niet werken, al eens geprobeerd, niks voor mij, als ik op tijd ben, val ik inslaap in de les, en als ik aan mijn huiswerk begin raak ik gefrustreerd en gooi ik het weg.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    BAZINGA schreef:
    Om te laat te komen;


    Om je huiswerk niet te maken;
    HAHA die wou ik ook posten !


    I live for the applause, you will die for it.

    Eerder opstaan xd


    Alis volat propriis.

    no way! ik sta om half 6 op en hoef pas om half 9 op school te zijn, nog kom ik te laat en nee, ik treuzel helemaal niet!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Moet je zeggen dat je een klein kind zag vallen en dat je het kind hielp ik bedoel je kan het kind toch niet op straat laten of wel?! Als de leraar dan boos word dan is het echt best een stomme leraar.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    eindelijk een reactie waar ik wat aan heb!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Welke school zit je? Aangezien je ook in Tilburg woont vroeg ik het me even af :3 Ennuhm, als je optijd opstaat enzo, hoe kan je dan alsnog telaat zijn? ;o


    Alis volat propriis.

    Zorg gewoon dat je een ritme krijgt, ik kom ook niet te laat, allemaal te danken aan een goed ritme.


    Everything is worse without music.

    ik zit op de rooipannen


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    decibel schreef:
    no way! ik sta om half 6 op en hoef pas om half 9 op school te zijn, nog kom ik te laat en nee, ik treuzel helemaal niet!


    Ik weet niet hoe je het dan voor elkaar krijgt om nog te laat te komen, maargoed.
    Even niet gemeen bedoelt ofzo, maar hoe wil je iets bereiken als je je best niet eens doet voor je huiswerk en niet op tijd kan komen.
    Tuurlijk is het niet leuk, maar wat wil je nou helemaal? Niet alles is leuk, als je je eigen houding wat verandert zal het heus wel meevallen, tuurlijk is dat wel moeilijk enzo, maar uiteindelijk zul je er echt veel meer aan hebben.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Echo schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe je het dan voor elkaar krijgt om nog te laat te komen, maargoed.
    Even niet gemeen bedoelt ofzo, maar hoe wil je iets bereiken als je je best niet eens doet voor je huiswerk en niet op tijd kan komen.
    Tuurlijk is het niet leuk, maar wat wil je nou helemaal? Niet alles is leuk, als je je eigen houding wat verandert zal het heus wel meevallen, tuurlijk is dat wel moeilijk enzo, maar uiteindelijk zul je er echt veel meer aan hebben.


    nou, ik zit op kader niveau en hoor havo te doen, puur door de inzet, ik ben altijd te laat en heb nooit mijn huswerk af maar sta 9 gemiddelt op mijn rapport, alleen de docenten worden er gek van dat als ze niet boos worden dat iedereen het dan oneerlijk vind. dus krijg ik straf.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    decibel schreef:
    eindelijk een reactie waar ik wat aan heb!


    Dus je vind het wat? :8


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3