• Ik had 1 januari een goed voornemen voor mezelf: op Maandag, Dinsdag en Woensdag geen computer meer voor mij, dan ga ik me op mijn studies concentreren. Hebben jullie goede voornemens in verband met school en nog zo van die dingen ?


    Just a simple "I love you" (:

    Ik wou dat ik dat vol kon houden..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wauw dat is een behoorlijk goede voorneming. Iets waar ik me niet zomaar aan zou kunnen houden. Zolang geen computer. Ik vind het wel super goed van je dat je zoiets als voornemen neemt!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga proberen elke dag mijn lessen bij te houden. Maar ik weet al dat het mij niet gaat lukken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Meer aan m'n studie doen, meer sporten, minder snoep enzeuw eten. En ergens in het midden van het jaar stoppen met roken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind het een goed voornemen, maar ik zou het zelf niet kunnen.

    En ik doe niet aan voornemens, want ik kan ze meestal niet waarmaken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nid schreef:
    Ik wou dat ik dat vol kon houden..

    Ik weet ook nog helemaal niet of ik dat kan volhouden hoor^^ We zullen volgende week wel zien ;D


    Just a simple "I love you" (:

    Ik hoef er geen te bedenken omdat ik weet dat ik me er toch niet aan hou (A)


    You're a star in heaven.

    Ja, eerst leren, dan achter de pc. Zoals dat vroeger ging. Het probleem bij mij is: het niveau gaat mij te makkelijk af.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat lukt mij niet.
    Mijn voornemen is afvallen. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Niet met school want ik ga ni meer na school :X
    Maar ik zou echt is wat gezonder willen eten want ik eet alleen ma van die shit.. buiten het avondeten dan :X
    En ik wil sporten, fitnessen ofzo gwn vo fit te zijn..
    Maar waar zit ik nu, ja op men lui gat :X


    Stop wishing, Start doing..

    Dat ik niet de dag voor een toets nog moet beginnen leren, dat is mijn voornemen :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    mijn voornemen is om elke avond voor school bezig te zijn. Was ook mijn voornemen voor 2009, maar dat is niet echt gelukt xD

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 12:32 ]


    Live Your Life

    Rosebeat schreef:
    Ik vind het een goed voornemen, maar ik zou het zelf niet kunnen.

    En ik doe niet aan voornemens, want ik kan ze meestal niet waarmaken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn goede voornemens waren;
    Vegetariër worden
    Stoppen met roken
    Stoppen met alcohol drinken.

    En uhm, ze zijn allemaal alweer verbroken.

    Zaitsev schreef:
    Ja, eerst leren, dan achter de pc. Zoals dat vroeger ging. Het probleem bij mij is: het niveau gaat mij te makkelijk af.


    Proud.