• Hoi!
    Voor wie er RPG's (soms ook wel RS of RP genoemd, maar het zijn dus gewoon rollenspellen) kent, die moet zich zeker aanmelden op deze site:
    No Turning Back Salem
    Deze site is gemaakt door varsity, die hier op Q te vinden is.
    Als je vragen hebt kan je alles op het forum vinden en je kan gezellig meedoen met het rollenspel. Het is heel erg leuk en mooi geworden en we zoeken nog wat mensen, dus meld je zeker aan!
    Als er vragen zijn, hoor ik 't graag.
    Xx.

    Uitlegpagina:
    Klik

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 10:46 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind 't erg mooi, maar ik snap er niet veel van x'D Vooral met al die layouts en stuff. Zou niet weten hoe ik er aan moet beginnen. Nice forum tho. Ik vind 't erg indrukwekkend.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Ik vind 't erg mooi, maar ik snap er niet veel van x'D Vooral met al die layouts en stuff. Zou niet weten hoe ik er aan moet beginnen. Nice forum tho. Ik vind 't erg indrukwekkend.

    Wat snap je dan niet?
    Want we willen graag helpen =D

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 9:48 ]


    “Love is a contradiction.”

    Omdat het misschien want onduidelijk is voor mensen die niet vaker aan RPG's doen en al die dingen dus niet kennen, gaan we een uitgebreide uitlegpagina maken waar alles komt te staan. Zodra die er is laat ik 't je weten Major, dan kan je dan misschien nog eens kijken =D

    Nog andere mensen die willen meedoen?
    Je moet eerst een account aanmaken en dan bij het board dat 'THEY AIN'T TALKING 'BOUT LOVE' heet klikken, en dan klik je op APPLICATION FORM en vul je het lijstje in ;)


    “Love is a contradiction.”

    Tangled schreef:
    Omdat het misschien want onduidelijk is voor mensen die niet vaker aan RPG's doen en al die dingen dus niet kennen, gaan we een uitgebreide uitlegpagina maken waar alles komt te staan. Zodra die er is laat ik 't je weten Major, dan kan je dan misschien nog eens kijken =D

    Nog andere mensen die willen meedoen?
    Je moet eerst een account aanmaken en dan bij het board dat 'THEY AIN'T TALKING 'BOUT LOVE' heet klikken, en dan klik je op APPLICATION FORM en vul je het lijstje in ;)

    Ik weet wat RPG's zijn en ik speel er ook, maar ik heb even rondgekeken en er zijn precies een shitloads aan layout en codes (bv dat GSM gedoe) en ik weet echt niet hoe ik die ineens moet steken (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Ik vind 't erg mooi, maar ik snap er niet veel van x'D Vooral met al die layouts en stuff. Zou niet weten hoe ik er aan moet beginnen. Nice forum tho. Ik vind 't erg indrukwekkend.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Al die codes kan je gewoon kopiëren en op plekken waar bijvoorbeeld 'USERNAME' staat vul je dan je username in enzo. En als het niet lukt met twitter en mobieltjes enzo, dan kunnen wij altijd nog zo'n pagina voor je maken.
    Ik zal varsity gauw eens vragen of ze een uitlegpagina maakt xd


    “Love is a contradiction.”

    Oke, ik heb een uitlegpagina gemaakt, waar staat hoe je moet registeren en je application invullen, want dat is het belangrijkste:
    KLIK HIER VOOR DE UITLEG
    De rest van de uitleg volgt nog.


    “Love is a contradiction.”

    Ja, ik en de rest van de leden die wel ervaring met die codes hebben willen je graag helpen.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Het is een leuke RPG, hoor :D
    Gewoon goed de uitleg lezen, hulp vragen aan ons. ^^
    Ja, ik zit ook op die RPG xd


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    En we hebben er een nieuw lid bij, maar d'r mogen er zeker nog meer bij, zijn er mensen die van schrijven houden en ook mee willen doen? =D


    “Love is a contradiction.”

    Ziet er mooi uit en lijkt me wel de moeite waard.
    Ik ga eens kijken.

    Postcard schreef:
    Ziet er mooi uit en lijkt me wel de moeite waard.
    Ik ga eens kijken.

    Oké, leuk =D
    Het is inmiddels best al gezellig geworden maar natuurlijk past er nog veel meer bij, dus zijn er nog meer mensen die erover nadenken om zich aan te melden?


    “Love is a contradiction.”

    Dat forum is geen RPG.
    En het is inderdaad vaag, onduidelijk en weet ik veel wat.
    ALlemaal dat rare Bre3ZaHH gebeuren.
    ik houd het wel op RPG'en hier op Q.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ho wacht, dit is zo'n raar forum RPG.
    Die vind ik altijd nog vager en het is zo te zien
    geen breezah mer een heel vaag, klein lettertype O-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.